Érdekességek
Az Év Webshopja Konferencia és Verseny 2023-ban is nagyot szól majd!
Elkészült a weboldal, futnak a hirdetések, ég a pénz, de nem jön a bevétel?
- Megnézzük a folyamatokat szakértői szemmel
- Felderítjük az elakadás forrását
- Javaslatot teszünk a megoldásra
TikTok… Hány cég használja? Pénztermelő platform vagy sem?
- ütős stratégia
- profi videók
- folyamatos posztolás
- sikeres növekedés
Hogyan emelj árat, ha nem szeretnél ügyfeleket veszíteni?
- Időzítsd jól – válassz olyan periódust, amikor a sok teendő és az élénk gazdaság miatt a vevők jobban tolerálják az áremelésed.
- Számold ki – a mateknak ki kell jönnie, de ne is akard feszegetni a vevők tűrőképességét.
- Indokold meg – ha racionális indoklást teszel az áremeléshez, azt könnyebben fogadják majd az emberek.
- Árat emelni muszáj, hogy lépést tarthass a gazdasággal, a piacoddal, a versenytársaiddal.
- Szeretnél többet is megtudni az „ügyfélvesztéstől mentes” áremelés menetéről.
- Akkor olvasd el az alábbi cikkünket:
Pénztermelő weboldalban, webáruházban gondolkozol?
- 19 lépéses marketingpszichológiai folyamaton visszük végig azt az oldalt;
- lépésről-lépésre dolgozunk és igény szerint Téged is bevonunk a folyamatba.
Velünk tartasz a következő előadásunkon?
A Maximum Business csapata A FEJLŐDÉS KONFERENCIÁJÁN!
3 sales page konverziónövelő technika, amiket egyszerűen alkalmazhatsz
- Hol – és miért – érdemes elhelyezni a feliratkozó/megrendelő űrlapot?
- Hogyan válaszd el vizuálisan a sales page-ed különböző üzeneteit?
- Hogyan elemezd ki egy profi oldal szerkezetét, és hogyan alkalmazd azt a saját munkád során?





