Érdekességek2024-08-23T13:46:10+00:00

Érdekességek

Gondolkodtál már azon, mi történik a hirdetési piacon karácsony előtt?

Az ünnepi időszak nemcsak a vásárlás, hanem a hirdetési verseny időszaka is. Az év végéhez közeledve a PPC kampányok intenzitása jelentősen megugrik, hiszen minden hirdető szeretné elérni a vásárlókat az ünnepi dömpingben.
De mit jelent ez a gyakorlatban?
  • Kattintási árak: A verseny nagyobb, így mélyebben kell a zsebbe nyúlni, hogy elérd a célközönséged.
  • Hirdetések teljesítménye: A kreatív, ünnepi tartalmakra jobban kattintanak, de nehéz kitűnni a rengeteg kampány között.
  • Költségvetés: A költési stratégia ilyenkor kulcsfontosságú – érdemes alaposan átgondolni, hogyan osztod be a keretet.
Hogyan készülj fel?
Optimalizált kampányokkal, kreatív hirdetések tesztelésével és pontos célzással. A Maximum Business segít, hogy a kampányaid ne csak túléljék ezt az időszakot, hanem kiemelkedjenek az ünnepi hirdetési káoszból.
2024. december 20.|

A Maximum Konferenciáról hoztunk néhány értékes pillanatot!

Sárospataki Albert, a Billingo alapítója megosztotta velünk, hogyan találhatnak a cégvezetők kiutat a mindennapok kihívásaiból. Az előadásában arról beszélt, miért kulcsfontosságú, hogy a fókuszt a pozitív víziókra és előremutató célokra helyezzük, valamint hogy a sikerhez elengedhetetlen a tudatosság és a célok napi szintű fejlesztése.
Nézd meg a teljes interjút, ha kíváncsi vagy Albert inspiráló gondolataira és gyakorlati tanácsaira!

2024. december 13.|

Business Bash – Évzáró esemény

Inspiráló üzleti közösség, kiváló kapcsolatok, minőségi környezet – pontosan ezt hozta a Business Bash évzáró rendezvénye, amelyen öröm volt részt venni!

Elismert vállalkozók és cégvezetők találkoztak, hogy együtt tekintsünk vissza az év eredményeire, és megosszunk egymással ötleteket a jövőre nézve. Ez az esemény ismét bebizonyította, hogy a megfelelő közösség ereje nemcsak inspiráló, hanem valódi üzleti értéket is teremt.

Gratulálunk a szervezőknek, Bártfai Balázsnak és Bui Tiky-nek, hogy ismét egy színvonalas és felejthetetlen eseményt hoztak össze!

Büszkék vagyunk, hogy részesei lehetünk ennek a közösségnek, és alig várjuk, hogy 2025-ben is együtt építsük tovább a sikeres vállalkozói jövőt!

2024. december 06.|

Építsük fel a márkád a felső 1%-ba!

Erre számíthatsz, ha a Maximum Business menedzseli a kampányaidat:
  •  Átláthatóságot nyújtunk
  •  Levesszük a terhet a válladról
  •  Folyamatosan ötletelünk…
…hogy minél kisebb büdzséből minél nagyobb eredmények szülessenek!

2024. november 29.|

Ilyen volt a hangulat az idei Maximum Konferencián!

A következőről Te sem szeretnél lemaradni, már mi is izgatottan várjuk a folytatást! Az időpontot be is írhatod a naptáradba, az elővételes jeggyel pedig már most biztosíthatod a helyed!
2025. május 22., csütörtök
Januárban jövünk a részletekkel, addig gőzerővel szervezzük a programokat, hogy ismét a Maximumot hozhassuk ki belőle!

2024. november 22.|

E-mail marketing tippek, hogy növeld a nyitási arányokat!

Az e-mail marketing hatalmas lehetőség – de csak akkor, ha az üzeneteink célba is érnek… Néhány tipp, amivel javíthatod a nyitási arányt:
  •  Figyelemfelkeltő tárgysorok – A jól megfogalmazott, személyre szabott tárgy mező felkelti az érdeklődést és azonnali reakcióra ösztönöz.
  •  Optimális küldési időpontok – Teszteld, hogy célcsoportod mely napokon és napszakokban a legaktívabb!
  •  Interaktív elemek beépítése a tárgysorokba – Próbálj ki olyan tárgysorokat, amelyek kérdést tesznek fel, rejtvényt kínálnak, vagy egy kihívásra invitálják az olvasót (például „Kitalálod, mi az új trend?”).
  • Érzelmekkel töltött szövegek és „hívó szavak” használata – Használj olyan szavakat, amelyek érzelmeket váltanak ki, például „hiányzol nekünk”, „ne maradj le”, „exkluzív lehetőség csak neked”. Az érzelmek általában növelik a reakciókészséget és így a megnyitási arányokat is.
  • +1: keresd a Maximum Business csapatát – szívesen segítünk, hogy e-mail kampányaid valóban kiemelkedjenek!
2024. november 15.|

A Maximum Konferencia ismét összehozta a vállalkozói szféra legjobbjait!

A Maximum Konferencia ismét összehozta a vállalkozói szféra legjobbjait, hogy megoszthassák tapasztalataikat és a legújabb trendeket. Wolf Gábor exkluzív előadásában három fontos témát boncolgatott: hogyan nyerhetjük vissza a csökkenő social média eléréseket, miért és hogyan dolgozzunk együtt kivitelezőkkel és milyen fázisokon keresztül épül egy erős márka.
Gábor 2024/25-re is adott konkrét tanácsokat a KKV cégvezetőknek – ha kíváncsi vagy ezekre a tippekre és tanácsokra, ne hagyd ki az interjút!

2024. november 08.|

Az AI hihetetlenül fontos a marketingben

  • Nemcsak segít jobban kapcsolódni a közönséghez, hanem hatékonyabb kampányokat lehet a segítségével futtatni és még a megtérülésen is javíthat.
  • A fogyasztói adatok elemzésével olyan tartalmakat, termékajánlásokat és célzott hirdetéseket hozhatunk létre, amelyek valóban megszólítják az egyes vásárlókat.
  • Automatizálja az ismétlődő feladatokat, például az adatelemzést, az e-mail marketing és a közösségi média közzétételét, ezáltal értékes időt szabadít fel.
  • Az AI-vezérelt chatbotok és virtuális asszisztensek azonnali, személyre szabott választ adnak az ügyfelek kérdéseire, javítva az általános vevői elégedettséget és az elkötelezettséget.
2024. november 01.|

Hogyan építhetsz erős brandet 2024-ben?

A mai versenyképes piacon a siker alapja egy jól felépített márka, amire hatékony marketing rendszert építhetsz – ez megkülönböztet a versenytársaktól, növeli a vásárlók hűségét és hosszú távon biztosítja a vállalkozásod stabilitását és növekedését a piacon.
De mitől válik egy brand igazán erőssé? Hogyan legyél nélkülözhetetlen a piacon?
Legújabb blogcikkünkből megtudhatod, hogy:
  • Miért elengedhetetlen a brandépítés 2024-ben?
  • Hogyan építsd fel a marketing gépezeted, ami folyamatosan hozza az eredményeket?
  • Milyen stratégiákat alkalmazz, hogy kitűnj a versenytársaid közül?
Nézd meg, hogyan teheted igazán versenyképessé és emlékezetessé a márkádat 2024-ben!
2024. szeptember 23.|

Hozzuk ki a Maximumot vállalkozásodból a Maxi Cafén!

  • Hogyan építhetsz erős brandet a közösségi médiában?
  • Hogyan optimalizálhatod a weboldalad sebességét és felhasználói élményét a jobb konverzió érdekében?
  • Hogyan érheted el, hogy a weboldalad látogatói visszatérjenek és vásároljanak?
  • Melyek azok az esszenciális marketing eszközök és stratégiák, amelyek milliókat termelhetnek a vállalkozásodnak?
  • Milyen változtatásokkal növelheted terméked vagy szolgáltatásod vonzerejét?
  • Hogyan használhatod hatékonyan a Facebook és Google hirdetéseket?
  • Hogyan juthatsz el a Google első pozícióiba és milyen blogtartalomra van szükséged?
  • Hogyan hozhatod ki a maximumot a marketing költéseidből?
Többek között ezekre a kérdésekre is választ kapsz a szeptember 27-én megrendezésre kerülő Maximum Cafén! Berta Gergő, a Maximum Business tulajdonosa egy szuperintenzív, 3 órás web- és marketingtréning során osztja meg veled a legfrissebb tudnivalókat és gyakorlati tanácsokat.
Ha cégvezető vagy és szeretnéd kihasználni az online marketing adta lehetőségeket, itt a helyed!
  • Az MBCAFE kuponkóddal most 20.000 Ft kedvezményt biztosítunk!
  • 2024.09.27.
  • 1131 Budapest, Róbert Károly krt. 59., Laki irodaház
Jegyek még korlátozott számban kaphatók, ne maradj le!
2024. szeptember 20.|
Go to Top