Az e-mail marketing hatalmas lehetőség – de csak akkor, ha az üzeneteink célba is érnek… Néhány tipp, amivel javíthatod a nyitási arányt:
- Figyelemfelkeltő tárgysorok – A jól megfogalmazott, személyre szabott tárgy mező felkelti az érdeklődést és azonnali reakcióra ösztönöz.
- Optimális küldési időpontok – Teszteld, hogy célcsoportod mely napokon és napszakokban a legaktívabb!
- Interaktív elemek beépítése a tárgysorokba – Próbálj ki olyan tárgysorokat, amelyek kérdést tesznek fel, rejtvényt kínálnak, vagy egy kihívásra invitálják az olvasót (például „Kitalálod, mi az új trend?”).
- Érzelmekkel töltött szövegek és „hívó szavak” használata – Használj olyan szavakat, amelyek érzelmeket váltanak ki, például „hiányzol nekünk”, „ne maradj le”, „exkluzív lehetőség csak neked”. Az érzelmek általában növelik a reakciókészséget és így a megnyitási arányokat is.
- +1: keresd a Maximum Business csapatát – szívesen segítünk, hogy e-mail kampányaid valóban kiemelkedjenek!