Érdekes hír jelent meg az ecommercenews oldalán, miszerint a 2008-ban, Németországban alapított Zalando divat piactér jövőre hazánkban is elérhető lesz. Az e-kereskedelmi vállalat és piactér székhelye Berlinben található, és vásárlóinak divat- és életmód termékeket kínál, jelenleg közel 42 millió aktív ügyféllel.

Hamarosan elérhető lesz a Zalando Magyarországon is

A Zalando júniusban indította el online áruházát és platformját Litvániában, Szlovákiában és Szlovéniában. A német divatóriás azt is bejelentette, hogy idén tovább terjeszkedik Horvátországban, Észtországban és Lettországban, 2022-ben pedig Magyarországra és Romániába is megérkezik.

A Zalando már prominens szereplője Európában az online divatkereskedésnek, és a kelet-európai terjeszkedéssel még közelebb kerül ahhoz a célhoz, hogy Európa divat kiindulópontja legyen.

“Nagyon izgatottan várjuk a litván, szlovák és szlovén piacnyitást. Nagyon örülünk, hogy Litvániában, Szlovákiában és Szlovéniában is fogadhatjuk már az vásárlókat, akiknek a legizgalmasabb divatárukat, és a legjobb szolgáltatásokat kínáljuk a piacon” – mondja Lisa Miczaika, a Zalando közép-európai alelnöke.

zalando vezetője

Mivel a Zalando e-kereskedelmi platform már elérhetővé vált ezeken a piacokon, az ügyfelek akár közvetlenül a mobil eszközeikről is vásárolhatnak olyan kedvelt és keresett márkákat, mint a Topshop és a Lindex.

A helyi márkák csatlakozhatnak a Zalando partnerprogramjához

Azok a márkák és kiskereskedők, amelyek már a Zalando platformon keresztül értékesítik termékeiket nemzetközi szinten, kapcsolatba léphetnek e három piac vevőivel.

Másrészt a Litvániából, Szlovákiából és Szlovéniából érkező helyi márkák jelentkezhetnek a Zalando partnerprogramjába, ha a platformot keresztül szeretnék értékesíteni termékeiket egész Európában.

További terjeszkedés Európában

A Zalando újonnan 8 európai piacra lép be, többek között Horvátországban, Észtországban, Lettországban, és Magyarországon is elérhető lesz 2022-re, és így már összesen 25 országban alapozhatja meg jövőjét a vállalat.

Érdekes információ még az is, hogy a Zalando, 1,6 milliárd eurós forgalmával a Media Marktot előzte meg a tavalyi évben, és Németországban az Amazon és az OTTO mellett a harmadik legnagyobb divat piactér lett a Zalando.

Ha még nem láttad volna, akkor nézd meg ruházat, divat webáruház referenciáinkat!

Berta Gergő
06 30 386 2627
gergo.berta@maximumbusiness.hu