Havi online marketing kivitelezési pontok

Induláskor közvetlenül megcsináljuk

Megnevezés
Facebook
Instagram
G Search
G Shopping
G Display
YouTube
TikTok
1 Elvégzünk egy célközönség kutatást és konkurens auditot, majd ezek alapján építjük fel a hirdetési rendszert, így a potenciális ügyfél azzal a hirdetéssel találkozik, ami számára megnyerő. ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅
2 Hirdetési fiókok teljes átnézése: a hirdetési fiókok összes jelenlegi beállításainak felülvizsgálata, azok javítása. Hirdetésszövegek felülvizsgálata, új szövegek megírása. ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅
3 A fiók adminisztrációs összekötésének elemzése, ellenőrzése. ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅
4 Kampányok és hirdetéscsoportok létrehozása, meglévők javítása (bármilyen kampánytípus). ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅
5 Kulcsszó kutatás és az új, releváns kulcsszavak beállítása. ✅ ✅ ✅
6 Képes hirdetések létrehozása (grafikai elemeket is elkészítjük). ✅ ✅ ✅
7 Videós hirdetések létrehozása (videó vágásokat is elkészítjük) – felvétel/forgatás külön megállapodás, de stock anyagból tudunk dolgozni. ✅ ✅ ✅ ✅
8 Hirdetésbővítmények létrehozása. ✅ ✅ ✅
9 Konverzió mérések, ekereskedelmi mérések beállítása, tesztelése. ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅
10 Weboldal elemzése ppc-s szemmel ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅
11 Merchant Center fiók felállítása/Optimalizálása ✅
12 Script-tel történő elhelyezésfigyelés. ✅
13 Célközönségek és témák tesztelése. Több célközönség tesztelése. Remarketing és Cold célzás. ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅
14 Több elemcsoport létrehozása az oldal kategóriáinak megfelelően. ✅ ✅
15 Képek és hirdetési szövegek tesztelése. ✅ ✅ ✅
16 Mikro konverziók létrehozása és optimalizálása. ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅
17 Az oldal arculatához illeszkedő képes kreatívok létrehozása. ✅ ✅ ✅
18 Az oldal arculatához illeszkedő videók létrehozása. ✅ ✅ ✅ ✅
19 A webshopra/weboldalra szabott hirdetési stratégia felállítása. ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅
20 Termékfeed importálása. ✅ ✅ ✅
21 Képpont/konverziós api bekötése. ✅ ✅
22 Megfelelő konverziós események létrehozása. ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅
23 Termék képek és hirdetési szövegek tesztelése. ✅ ✅ ✅ ✅ ✅
24 Minimum 3-5 hirdetési kreatív és hirdetési szöveg A/B tesztelése. ✅ ✅ ✅ ✅ ✅
25 TOP termékek felkutatása és azok szegmentált hirdetése. ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅
26 Legkésőbb 3 hetente új kreatív tesztelése. ✅ ✅ ✅ ✅ ✅

Opcionális beállítások

Megnevezés
Facebook
Instagram
G Search
G Shopping
G Display
YouTube
TikTok
1 Földrajzi célzás beállítása. (stratégiafüggő) ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅
2 Hirdetés ütemezés beállítása (melyik napon és hány órakor fussanak a hirdetések). (stratégiafüggő) ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅
3 Hirdetés megjelenítési helyének beállítása (Minden kampány kivéve Performance Max) ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅
4 Eszköz típus beállítása (megjelenjen-e mobilon, tableten, asztali gépen). (Minden kampány kivéve Performance Max) ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅
5 Demográfiai célzás beállítása (kinek jelenjen meg a hirdetés: férfi-nő, hány éves). (Minden kampány kivéve Performance Max) ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅
6 Finombeállítások a fentiekhez kapcsolódóan. ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅
7 Remarketing kihasználása keresztmarketing szinten is, amikor pl. A platformon találkozik a hirdetéssel és B platfomron hirdetünk neki. (Ez a mérőkódok meglévő adataitól függ). (stratégiafüggő) ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅
8 Termékfeedek implementálása. (csak webshopoknál) ✅ ✅ ✅
9 A folyamat végén teljes minőség ellenőrzés. ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅

Második hónaptól

Megnevezés
Facebook
Instagram
G Search
G Shopping
G Display
YouTube
TikTok
1 Hirdetések folyamatos optimalizálása. ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅
2 Nem megfelelő kulcsszavak kizárása. ✅ ✅ ✅
3 Új kampányok és új hirdetési formátumok beállítsa, indítása. ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅
4 CTA kulcsszavakra való hirdetés. ✅
5 Remarketing listák készítése, 30 és/vagy 60 napos közönségekkel. Remarketing hirdetések készítése. ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅
6 Cold Traffic hirdetések készítése. ✅ ✅
7 A/B tesztek a célközönségnek. ✅ ✅
8 Traffic Remarketing hirdetések indítása látogatóknak. ✅ ✅
9 Pénztár, kosárelhagyás, vagy űrlapelhagyás hirdetési rendszerének felállítása. ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅
10 Lájkolói tábornak való hirdetés. ✅ ✅ ✅
11 További konverzióemelés érdekében megvizsgáljuk az alábbi kérdésköröket: ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅
12 Mennyi időt töltöttek az emberek a weboldalon, valóban érdeklődők, kik az érdeklődők? ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅
13 Megnézzük, hogy nem-e olyan ajánlatkérési, kapcsolatfélvételi vagy fizetési metódusa van a weboldalnak, ami az embereknek disszonáns. ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅
14 Megnézzük, hogy nem-e az ajánlatkérési, kapcsolatfélvételi vagy fizetés folyamatban van a konverzióvesztés. ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅
15 További látogatói utak megvizsgálása, hol „vesznek el” látogatók, vagy konverzió. ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅
16 Technikai beállításokkal van-e probléma. ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅
17 Ajánlat átnézése, lehetne-e vonzóbb vagy jobb. ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅
18 Sales szöveg átnézése, optimalizálása 19 marketing pszichológiai faktor alapján. ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅
19 Rendszer optimalizálás. ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅
20 A meglévő sales út javítása, optimalizálása. ( Pl.: ha megy évfordulósoknak egy kampány, akkor azokat elemekre bontjuk, hogy külön kampány menjen a 30 napon belüli évfordulósoknak és a 31-60 napon belülieknek, vagy nemek szerint bontjuk kettő kampányra a hirdetéseket). ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅
21 Megvizsgáljuk, hol tudunk még további Remarketing hirdetéseket készíteni. További Remarketing technikákat alkalmazni: specifikusabb Remarketing folyamatok, egyéb (más kipróbáltakon felüli) kuponkódos Remarketing, stb. ✅ ✅ ✅ ✅ ✅ ✅