FELADAT:
- Telefonos értékesítés.
- Meglévő, bejövő leadek lebonyolítása.
- Azok adminisztrálása és a ClickUp rendszerben való kezelése.
- Sales Autopilot szoftver kezelése.
- E-mail ajánlatok írása.
- Visszahívások, utánkövetések.
- Szolgálatásunk ismertetése.
- Esetenként félhideg, hideg hívások.
ELADNI, ELADNI, ELADNI… A FOTELED KÉNYELMÉBŐL?
Ügyfélkapcsolati menedzserként az elsődleges feladatod az ügyfelekkel való kapcsolattartás és adminisztráció lesz majd. A meglévő ügyfelekkel való kapcsolattartás és az új ügyfelek meggyőzése marketing ügynökségünk professzionalizmusáról egyformán fontos és napi szintű teendőid lesznek nálunk.
A munka otthonról is végezhető lesz, tehát kényelmesen és nyugodt körülmények között tudod végezni majd a munkádat.
Ha érdeklődsz a pozíció iránt, akkor ezen az oldalon:
1.
Megtalálod, milyen embert keresünk a pozícióra. (szakmailag + emberileg)
2.
Összefoglaljuk, hogy milyen napi szintű feladatok várnak rád, ha velünk dolgozol. (hogy el tudd képzelni egy napodat nálunk)
3.
Megtudhatod, hogy mit nyújtunk cserébe.
4.
Jelentkezni tudsz a pozícióra. (hajrá!)
5.
Legalul pedig rólunk olvashatsz és megnézheted, hogy miért jó velünk dolgozni.
Milyen embert keresünk?
(szakmailag + emberileg)

Szakmai elvárásaink:
Kiváló kommunikációs készség telefonon keresztül.
Min. 3-5 év tapasztalat telefonos sales területén.
Szaktudás az online marketingben, kiemelten a Facebook, Google hirdetéseket illetően.
Csapatban és önállóan egyaránt dolgozni tudás.
Előny: angol nyelvtudás.

Emberileg, amit várunk:
- Akarj fejlődni a szakmádban
- Ne legyél motiválatlan
- PROAKTIVITÁS – nincs kibúvó a munka alól, hogy neked még “nézegetni kell a projektet 3 hétig, meg ilyesmi…”
- Az ügyfelekkel való egyeztetések és a problémamegoldás legyen az erősségeid között
További tudnivalók:
- A munka otthonról is végezhető.
- Óradíjas vagy fixes elszámolás.
- Kezdés: minél előbb.
Mit nyújtunk, ha csatlakozol a csapatunkhoz?
Ez vár rád:
Versenyképes fizetés
Úgy hisszük, hogy a versenyképes tudással rendelkező csapattársaknak megfelelő jövedelem jár.
Céges telefon vagy a sajátod, aminek a költségeit fizetjük
Mivel napi szinten egyeztetsz az ügyfelekkel, akik hozzád tartoznak, így fontos részre a telefon a munkádnak, hogy elérhető legyél és ha bármilyen gyors egyeztetés szükséges, megtehesd ezt az ügyfelekkel.
Munkavégzés helye
Budapesten volt korábban az irodánk a 13. kerületben.
Csapatépítő események
Nagyon szeretünk új éttermeket kipróbálni, élményeket szerezni, de persze várjuk tőled is a javaslatokat. :)
Próbaidő, havonta emelkedő fizetéssel
3 hónapos próbaidőszakkal tudunk elindulni veled, ahol havonta fogjuk emelni a fizetésedet.
Segítőkész csapat és tudás
Jelenleg egy telefonos értékesítő dolgozik aktívan a csapatban, így vele fogsz szorosan összedolgozni majd. Ha viszont valamiben kérdésed vagy kérésed lenne, a teljes csapat készséggel áll rendelkezésedre.

KIK VAGYUNK MI?
Mi vagyunk a Maximum Business marketing ügynökség. Nyolc éve alakultunk, de jóval előtte is marketinggel foglalkoztunk…
MI NEM AKARUNK MEGMARADNI KIS CÉGKÉNT, AKI SEMMI ÚJDONSÁGOT NEM CSINÁL, NEM BORÍTJA MEG A PIACOT!
MI ÚJÍTÓK, FELFEDEZŐK AKARUNK LENNI!
Az üzleti modellünk is teljesen más, mint a többi marketinges cégé.
Berta Gergő
ügyvezető, tulajdonos
Kikkel dolgoztunk már együtt?

És még sokan mások…
Havi 40 000 000 Ft hirdetési büdzsét kezelünk
Több mint 600+
ügyfél együttműködés
10.000+ Facebook,
Google hirdetés
97%-os
ügyfélajánlás
9 díjnyertes
website
3.000+ cégvezetőt
oktattunk
Milyen lesz velünk dolgozni?
ClickUp-ban kapod meg a feladatokat
Van egy ClickUp Workspace-ünk, ott vezetjük a cégeket, a hozzájuk tartozó adatokat, információkat. Mindent a Projektmenedzsered oda ad ki feladatként, ezentúl ha a grafikustól kérsz kreatívokat, akkor azt is oda szokta feltölteni neked ha kész van velük.
Slack-es élő-chat
Slack-et használunk chat-re, ha valamit szeretnél, munkaidőn belül, ott mindig elérsz minket.
Külön csoportok vannak az értékesítőknek, az egész csapatnak. És ezen vagy Google Meets-en keresztül szoktuk a heti csapat meetingjeinket is megtartani.
09:00-től 17:30-ig dolgozunk
A webesek már 8.00-tól kezdenek, a többieknek 9.00-tól kezdődik a munka. Napközben rugalmasok vagyunk ha el kell intézned magánügyi teendőt. Van lehetőséged csúsztatni vagy akár tovább dolgozni aznap.
Jelentkezz értékesítőnek ezen az űrlapon keresztül!
1. LÉPÉS: Töltsd ki ezt a rövid jelentkezési űrlapot
2. LÉPÉS: Felvesszük veled a kapcsolatot és felteszünk pár szakmai kérdést.
3. LÉPÉS: Egyeztetünk több körben.
4. LÉPÉS: Tájékoztatunk a döntésünkről.
Top szakmai színvonal
Rendkívül kiemelkedő eredményeink vannak. Csináltunk már 4 hónapon belül harmincszoros növekedést, van 9 díjnyertes weboldalunk, köztük 4 Év Webshopja Díjat nyert. Ügyfeleink között van a Coop Élelmiszerlánc online áruháza, de számos induló céggel is foglalkozunk.
Proaktivitás, nulla unalom
Nálunk első a gyors problémamegoldás. Az ügyfélkapcsolati menedzserknél kiemelten fontos, hogy ne lehessen kizökkenteni váratlan keresztkérdésekkel, valamint kellően felkészült legyen a témából, amivel kapcsolatban keresni fogja az ügyfelet.
Nemzetközi ügynökség
Manapság már fontosabb a jó kiszolgálás mint a tökéletes termék. Lásd a Mekit. :) Van a világon nála jobb hamburger…Mi is ezt valljuk, hogy tökéletes kiszolgálás kell, melyben fontos szereped lesz, viszont persze a szakma legjobbjai között kell lenned!
Folyamatos tanulás mindenkinek
Ha jó vagy, akkor áldozunk a fejlődésedre, folyamatosan energiát fektetünk abba, hogy jobbá válj! Ebben a gyakorlat segít a legjobban, de a csapat többi tagjával nagy hangsúlyt helyezünk egymás fejlesztésére.
Fiatal csapat
Minden csapattagunk fiatal és nyitott. Egész biztos, hogy nem fogod a fejedet a falba verni megszokások és begyöpösödött módszerek miatt.
Mindenre nyitottak vagyunk, amit mondasz!