ESETTANULMÁNY

CARPVERZUM

Amikor a marketingesed azt mondja, hogy nem lehet már növelni a megtérülésen… Már hogyne lehetne!

Olvasd el, hogyan értük el mindezt!

Egy új ügyfelünk fiókját auditálva több ponton találtunk optimalizálási hibákat.

Miért is gond, ha csak egy Performance Max kampányt futtatsz és sok terméked van? – Nem tudsz optimalizálni. Így sajnos, ha egy terméked nem jó megtérüléssel dolgozik, nem tudod a költségkeretét megfelelően meghatározni.
Átnéztük a termékek megtérüléseit és egy megfelelő szegmentációval és pár trükkös beállítással már 1 hónap alatt érezhető volt a változás.

Előttünk 10 alatti megtérülésre volt beragadva a fiók, miután a Maximum Business rakétát beépítettük, már közeledünk a 15x megtérüléshez, csupán 1 hónap alatt.

Előtte:

Most, a Maximum Business-szel:

1 kampány, az is rosszul optimalizálva? Hasznos eleme a Facebook-nak a katalógus, de használni is tudni kell.

Ha vásárlást szeretnél, akkor ne az átterelés legyen a fókusz. Egy jól beállított potenciális vásárlókat kereső katalógusos kampány egy kis dinamikus remarketinggel kiegészítve akár a világot is meg tudja váltani. A lényeg, hogy vásárlást szeretne minden ügyfél, nem hivatkozáskattintást.

Egy megfelelő stratégia kis vevőcsalogató kommunikációval máris segít javítani a megtérülésen.

Ha nincs stratégia és nem jó az optimalizálás, akkor sajnos nem lehet a megtérülésen javítani, ezeket a pontokat viszont, ha felülvizsgáljuk és megfelelően építjük fel, akkor már csak a kereteket kell növelni, amíg jó számokat hoz a fiók. Ennyi a recept.

Előttünk 7x megtérülés alatt volt a fiók, miután a megfelelő hozzávalókat összekevertük, már 30x feletti megtérüléseket is találunk a fiókban.

Előtte:

Most, a Maximum Business-szel: