ESETTANULMÁNY
BerlingerHaus
Amikor sok a kampány, nagy a költés, pár megtérülés is jó, de valami mégsem az igazi… Ekkor jövünk mi!
Olvasd el, hogyan értük el mindezt!
Ha stratégiát építünk, akkor a kampányok nem egymás mellett hirdetnek, hanem együtt. Ha tudjuk, mit akarunk elérni, akkor az szintén segít a hirdetéseken. Sajnos a „Kosárba helyezés” csak egy kiegészítő konverzió. A végcél minden webshop esetében a „Vásárlás”.
Ugyanakkora költségkeretből több pénz? Mutatom.
- Először is határozzuk meg, hogy mi a célunk. Ha webshop akkor ugye vásárlás.
- Van elég adatunk a Pixelben? – Príma, már optimalizálhatunk is rá.
- Vannak időszakos kampányaink, amikkel becsábítjuk a vásárlókat? – Tökéletes, ez minden marketing stratégia egy fő pillére.
- Ha vásárlási adataink vannak a pixelben, akkor bizony a remarketing célközönségünket is ismerjük! Már mehet is rá egy külön célzás. De ha őket ismerjük, akkor a hozzájuk hasonlókat is. Két legyet egy csapásra, még egy célzás.
- Természetesen a jól bevált öreg interest célzást is már kiteszteltük, meg is van, hogy kiknek mit és hogyan tudunk eladni.
Ebben a webshopban másfél hónap alatt ugyanakkora összegből több, mint 3M Ft-al több vásárlást tudtunk elérni.
Előtte:
Most, a Maximum Business-szel: