ESETTANULMÁNY

BerlingerHaus

Amikor sok a kampány, nagy a költés, pár megtérülés is jó, de valami mégsem az igazi… Ekkor jövünk mi!

Olvasd el, hogyan értük el mindezt!

Ha stratégiát építünk, akkor a kampányok nem egymás mellett hirdetnek, hanem együtt. Ha tudjuk, mit akarunk elérni, akkor az szintén segít a hirdetéseken. Sajnos a „Kosárba helyezés” csak egy kiegészítő konverzió. A végcél minden webshop esetében a „Vásárlás”.

Ugyanakkora költségkeretből több pénz? Mutatom.

  1. Először is határozzuk meg, hogy mi a célunk. Ha webshop akkor ugye vásárlás.
  2. Van elég adatunk a Pixelben? – Príma, már optimalizálhatunk is rá.
  3. Vannak időszakos kampányaink, amikkel becsábítjuk a vásárlókat? – Tökéletes, ez minden marketing stratégia egy fő pillére.
  4. Ha vásárlási adataink vannak a pixelben, akkor bizony a remarketing célközönségünket is ismerjük! Már mehet is rá egy külön célzás. De ha őket ismerjük, akkor a hozzájuk hasonlókat is. Két legyet egy csapásra, még egy célzás.
  5. Természetesen a jól bevált öreg interest célzást is már kiteszteltük, meg is van, hogy kiknek mit és hogyan tudunk eladni.

Ebben a webshopban másfél hónap alatt ugyanakkora összegből több, mint 3M Ft-al több vásárlást tudtunk elérni.

Előtte:

Most, a Maximum Business-szel: