Videós forgatások, fotózások értékes tartalomként Közösségi Médiába és hirdetésekhez, vágásokkal együtt, videó spot készítéssel, felirattal, narrálással
A hirdetések kezelése az alábbi platformokon történik:
Havi díjak
1 platform
75 000 Ft + áfa
2 platform
110 000 Ft + áfa
3 platform
130 000 Ft + áfa
4 platform
145 000 Ft + áfa
5 platform
155 000 Ft + áfa
6 platform
165 000 Ft + áfa
7 platform
175 000 Ft + áfa
8 platform
195 000 Ft + áfa
Továbbá a kiválasztott platform fix havi díjainkra jön rá a 15%-os mozgó díjunk, mely az oldal jobb oszlopában található Facebook, Google felé fizetendő hirdetési összegek alapján 15% + áfa összeg.
Így tudjuk biztosítani, hogy aki kevesebbet költ, annak a fix díjunkra kevesebb mozgó költséget számolunk.
Aki viszont többet költ és több a munka a hirdetéseivel a nagyobb hirdetési volumen alapján, ott több a mozgó díjunk.
iHa 1 platformot választasz, pl. egy Facebook hirdetést, akkor a fix havi díjunk az 75e Ft + áfa / hó.
Ha a Facebookon, pedig elköltünk a bankkártyád hozzáadásával 100e Ft / hó összeget, akkor ennek a 15%-a jön még rá a mi fix havi díjunkra, ami 15e Ft + áfa lesz.
Így felénk összesen 75+15=90e Ft + áfa összeget fizetsz, míg a Facebook, Google felé szintén 100e Ft-ot.
2. díjtétel
A hirdetések díja
A Facebook, Google hirdetési költségeket az alábbiak alapján célszerű meghatározni:
1
Induló vagy kis költségvetésű vállalkozásként hirdetsz, ahol meg szeretnéd nézni, hogy mennyit tudsz termelni minimális ráfordítással:
100 000 Ft alatt
2
Elindultál a nagyobb mennyiségű bevétel útján, és a konkurenseid költési nagysága felé tartasz:
250 000 Ft alatt
3
A piac felső 30%-ában vagy, marketing tudatos vagy és a bevételeid fontos százaléka jön online:
600 000 Ft alatt
4
A piac élvonalában és a legjobb cégek között vagy:
600 000 Ft felett
Induláskor célközönség kutatást végzünk és konkurens elemzést, hogy a kampányok minél nagyobb sikerrátával indulhassanak.
Majd A-tól Z-ig átvesszük tőled a fizetett hirdetéseidet és azért felelünk majd, hogy pénzt termeljenek számodra.
Felállítjuk a stratégiát, hogy mit hirdessünk, mi írjuk a hirdetési szöveget, kiválasztjuk a képet, grafikázzuk és napi szinten nézzük az eredményeket, majd riportálunk neked!
A hirdetési kampányok felépítését a 35 pontos Maximum Business Sikerrecept alapján végezzük: KATTINTS!
Az évek alapján, több milliárd Ft megtermelt bevétel és szakmai tapasztalat alapján összegyűjtöttük azt a kivitelezési pont listát, amivel a lehető leggyorsabban a legnagyobb eredményt tudjuk elérni.
A csomagajánlatok jelentősége
Az idei év legnagyobb piaci változása a 360 fokos marketing.
Ez nem más, mint hogy több csatornás értékesítési rendszered legyen.
Mit jelent ez?
A legdinamikusabban fejlődő ügyfeleink akár 10-15 marketing eszközzel/szolgáltatással is együtt dolgoznak velünk.
Nem csak pl. Facebook-on hirdetnek, hanem alkalmaznak más marketing elemeket is a mixből.
A fenti szolgáltatásaink fő célja, a 360 fokos, több csatonás kommunikáció érvényesülése, hogy a piacod vezető cégévé válj és folyamatosan több pénzt keress a marketing által, mint korábban!
PÉNZTERMELÉS star GARANCIA star ÁTLÁTHATÓSÁG
Az együttműködés elindítása (kb. 1 hét):
bar_chart_4_bars
1. Költségkeretek és platformok konkretizálása.
handshake
2. Személyre szabott ajánlat elfogadása.
edit_document
3. Szerződés aláírása.
folder_open
4. Indulási hirdetési anyagot összeállítjuk és elküldjük feléd célközönséggel, hirdetési képekkel, grafikával, szövegezéssel.
send
5. Elfogadást követően indítjuk a hirdetéseket.
Garanciatételek,
avagy miért érdemes a Maximum Business-re bíznod vállalkozásod online jelenlétének biztosítását?
Szakértők vagyunk a hasonló oldalak és célközönségek hirdetése területén.
2015 óta nem volt olyan ügyfelünk, ahol ne hoztunk volna több eladást, mint amit előtte termelt a vállalkozása.
1000+ weboldal készítés van mögöttünk és 55 000+ Google, Facebook hirdetés.
Ügyfeleink 97%-a ajánl minket.
55 fős csapatként dolgozunk, köztük több szakértő dolgozik majd a projekteden.
7 országban dolgozunk, számos amerikai referenciával, így a magyar piaci eredményességünk magasabb mint a csak itthon dolgozó ügynökségek tapasztalatai.
Cégek akik ajánlanak minket: Coop Élelmiszerlánc, Strabag építőipari cég, Billingo.hu, Magyar Kereskedelmi és Iparkamara, Shoprenter.hu, Office Depot.
9 díjnyertes weboldalunk van, Év Webshopja verseny zsűritagjai vagyunk, azevhonlapja.hu által elismert ügyfeleink weboldalait építettük és az elmúlt 10 évben 8 db sikeresen működő saját webáruházat futtattunk fel.
Van egy saját TV csatornánk is: www.maximumbusiness.tv és a Magyar Marketing Szövetség kiemelt tagjai vagyunk 2021-től.
Nézd meg mit mond a Maximum Business-ről az egyik kiemelt ügyfelünk, a Coop Élelmiszerlánc, CO-OP Star Zrt. 60 milliárd Ft árbevételű cégcsoport vezérigazgatója, Dr. Rédei István!
Elvégzünk egy célközönség kutatást és konkurens auditot, majd ezek alapján építjük fel a hirdetési rendszert, így a potenciális ember azzal a hirdetéssel találkozik, ami számára megnyerő.
Hirdetési fiókok teljes átnézése.
A két fél Google Ads, Google Analitics, Facebook oldal, Facebook hirdetési fiók, Instagram oldal és YouTube oldal (ha van minőségi videó, melyet hirdethetünk) adminisztrációs összekötésének elemzése, ellenőrzése.
A hirdetési fiókok összes jelenlegi beállításainak felülvizsgálata, azok javítása.
Kampányok és hirdetéscsoportok létrehozása, meglévők javítása (bármilyen kampánytípus).
Kulcsszó kutatás és az új, releváns kulcsszavak beállítása.
Hirdetésszövegek felülvizsgálata, új szövegek megírása.
Képes hirdetések létrehozása (grafikai elemeket is elkészítjük – ha lesz).
Hirdetésbővítmények létrehozása.
Konverzió mérések beállítása, tesztelése.
Remarketing kihasználása keresztmarketing szinten is (amikor pl. Facebook-on találkozik a hirdetéssel és Google-ben hirdetünk neki).
Földrajzi célzás beállítása (egyedi hirdetés az adott megyében és városban).
Hirdetés ütemezés beállítása (melyik napon és hány órakor fussanak a hirdetések).
Eszköz típus beállítása (megjelenjen-e mobilon, tableten, asztali gépen).
Demográfiai célzás beállítása (kinek jelenjen meg a hirdetés: férfi-nő, hány éves).
Finombeállítások a fentiekhez kapcsolódóan.
Miután felállt a hirdetési rendszer:
Hirdetések folyamatos optimalizálása.
Nem megfelelő kulcsszavak kizárása.
Új kampányok indítása.
Új hirdetési formátumok beállítsa.
Új hirdetési platformok bevonása (Google Ads: Display hálózat (képes és szöveges), YouTube, Gmail, HTM5 – ha tudjuk).
Google AdWords-ben CTA kulcsszavakra való hirdetés.
Remarketing listák készítése, 30 és/vagy 60 napos közönségekkel.
Remarketing hirdetések készítése a Google Ads-be jövő látogatóknak.
Pénztár, kosárelhagyás, vagy űrlapelhagyás hirdetési rendszerének felállítása.
Ha van Facebook lájkolói tábornak való hirdetés.
További konverzióemelés érdekében megvizsgáljuk az alábbi kérdésköröket:
Mennyi időt töltöttek az emberek a weboldalon, valóban érdeklődők, kik az érdeklődők?
Megnézzük, hogy nem-e olyan ajánlatkérési, kapcsolatfélvételi vagy fizetési metódusa van a weboldalnak, ami az embereknek disszonáns.
Megnézzük, hogy nem-e az ajánlatkérési, kapcsolatfélvételi vagy fizetés folyamatban van a konverzióvesztés.
További látogatói utak megvizsgálása, hol „vesznek el” látogatók, vagy konverzió.
Technikai dolgokkal van-e probléma.
Ajánlat átnézése, lehetne-e vonzóbb vagy jobb.
Sales szöveg átnézése, optimalizálása 19 marketing pszichológiai faktor alapján.
Facebook Messenger-es hirdetések futtatása.
Rendszer optimalizálás.
A meglévő sales út javítása, optimalizálása. ( Pl.: ha megy évfordulósoknak egy kampány, akkor azokat elemekre bontjuk, hogy külön kampány menjen a 30 napon belüli évfordulósoknak és a 31-60 napon belülieknek, vagy nemek szerint bontjuk kettő kampányra a hirdetéseket).
Megvizsgáljuk, hol tudunk még további Remarketing hirdetéseket készíteni. További Remarketing technikákat alkalmazni: Google Ads-ből jövő forgalom Remarketingje, specifikusabb Remarketing folyamatok, egyéb (más kipróbáltakon felüli) kuponkódos Remarketing, stb.
Amit nem tartalmaz az árunk:
Messenger üzenetek megválaszolása
Facebook csoport kezelése
Kommentek megválaszolása a posztok alatt (FONTOS: ezt tervezd be az idődbe, hogy megválaszolásra kerüljenek)
(Ezek tapasztalat alapján a legjobb, ha nálatok maradnak, mert ezek inkább adminisztratív/ügyfélszolgálati jellegű feladatok – sokszor a termékekkel, kaphatósággal kapcsolatosak.)
Dedikált projektmenedzser, kiemelt profi szakértő külön-külön minden szolgáltatási területen
Minden ügyfelünk egy kiemelt projektmenedzserünkhöz kerül, akik stratégiailag összefogja a vállalkozásod általunk végzett marketing folyamatait. Ha több szakértő dolgozik a projekteden, ilyenkor mindig segítség egy olyan kollégánk jelenléte, aki bármilyen felmerülő kérdéskör vagy megoldandó feladat esetén jelen van. Így tudjuk biztosítani a folyamatos, gördülékeny marketing szolgáltatásunkat.
Napi kapcsolatban természetesen a kivitelező kollégákkal vagy (kivéve, ha egy fő kapcsolattartót szeretnél), hogy azonnali visszajelzést kapj a kampányaid állásáról.
A Maximum Business legnagyobb piaci előnye, hogy nálunk minden szolgáltatási területre önálló szakértő kolléga van jelen a cégedben, a piac legjobban fizetett, profi szakemberei közül, így ha több szolgáltatást veszel igénybe, valójában egy saját marketing csapatod van, aki napi szinten dolgozik neked a magasabb bevételtermelés érdekében. Egy alkalmazott díjának töredékéért.
Nézd meg projektmenedzsereink videóját, hogy miért érdemes a Maximum Business-t választani:
Vattay Dóra:
Pető Dániel:
Jánosi Hella:
Havi ötletelések, folyamatos egyeztetés
A csapatban folyamatosan ötletelünk, hogy az egyes szolgáltatásainkat hogyan végezzük minél hatékonyabban. Minden nap megbeszélést tartunk a vállalkozásodról. Havonta egyszer összehozunk veled is egy nagyobb ötleteléses megbeszélést, ahol a fókuszban a további optimalizációk állnak. Újdonságokat, fejlesztendőket keresünk, amelyek segíthetik a vállalkozásod.
Továbbá heti szinten kapsz Google Data Studio riportot tőlünk, melyben a legfontosabb mutatókat találod majd a vállalkozásod általunk kezelt marketing területeiről. És ha igényt tartasz rá, át is tudjuk beszélni részleteiben.
Továbbá, nálunk szabály cégen belül, hogy minden héten egyeztessünk legalább egyszer telefonon, e-mailben, Google Meets-en, hogy átbeszélhessük az aktualitásokat.
Korlátlan hozzáférés a Maximum Business TV szakmai videótár tudásanyagunkhoz
Kutatásunk alapján, 1.000 vállalkozót megkérdezve, akik megnézték a Maximum Business TV szakmai előadás sorozatunkat, közülük 812 fő azt nyilatkozta, hogy segített a vállalkozásában az, hogy hallgatta és megnézte a www.maximumbusiness.tv szakértői interjú sorozatunkat. Ezek 60% webáruház és 40% gyártó, szolgáltató, nem internetes kereskedők voltak.
A hirdetések kezelése az alábbi platformokon történik:
Induláskor célközönség kutatást végzünk és konkurens elemzést, hogy a kampányok minél nagyobb sikerrátával indulhassanak. Majd A-tól Z-ig átvesszük tőled a fizetett hirdetéseidet, és azért felelünk majd, hogy azok pénzt termeljenek számodra. Felállítjuk a stratégiát, hogy mit hirdessünk, mi írjuk a hirdetési szöveget, kiválasztjuk a képet, grafikázzuk és napi szinten nézzük az eredményeket, majd riportálunk neked!
A hirdetési kampányok felépítését a 35 pontos Maximum Business Sikerrecept alapján végezzük, melyet alább részletezünk.
Az évek alapján, több milliárd Ft megtermelt bevétel és szakmai tapasztalat alapján összegyűjtöttük azt a kivitelezési pont listát, amivel a lehető leggyorsabban a legnagyobb eredményt tudjuk elérni.
35 pontos Maximum Business Sikerrecept
A sikeres kampányokért:
A hirdetéseket a Sales Funnel módszere alapján építjük fel, hogy a hideg látogatókból melegeket, majd a melegekből forróakat validáljunk, így elérve a magasabb arányú vásárlási sikerességeket.
A sikeres sales folyamat érdekében csalikat tudunk kidolgozni, hogy első körben megszerezzük az érdeklődők elérhetőségeit, "felmelegítsük" őket, majd eladjunk nekik. Csalik: TOP 5 eszköz erre és erre a problémára. A legfontosabb 2022-es trendek az iparágban. 4 részes videó sorozat, hogyan kell csinálni. (Olyan értékes anyagok ezek, melyekért akár fizetne is az érdeklődő, de az elérhetőségeiért cserébe ingyen adjunk.
Azon dolgozunk, hogy rendszeresen kampányokra építhessünk: kedvezmények, kiszállítási promóciók, kuponok, ajándékok, stb.
Segítünk abban, hogy a Termék eladhatósági Indexedet növeljük: olyan előnyökkel tűzdeljük fel a szövegeket, grafikákat, videókat, hogy a TOP előnyeid alapján adjuk el terméked, szolgáltatásod.
A legfontosabb hirdetési elem a jól felállított célközönség, akikre a hirdetési budgetet szánjuk, minél nagyobb %-ban pénzt termeljenek nekünk. Így a szegmentációkat, hozzájuk hasonló közönségű kampányokat (look a like) és a remarketing hirdetéseket (hogy azokat többször elérjük, akik nem lettek vevőid) úgy építjük fel, hogy maximalizáljuk őket.
Induláskor közvetlenül megcsináljuk:
Elvégzünk egy célközönség kutatást és konkurens auditot, majd ezek alapján építjük fel a hirdetési rendszert, így a potenciális ember azzal a hirdetéssel találkozik, ami számára megnyerő.
Hirdetési fiókok teljes átnézése.
A két fél Google Ads, Google Analitics, Facebook oldal, Facebook hirdetési fiók, Instagram oldal és YouTube oldal (ha van minőségi videó, melyet hirdethetünk) adminisztrációs összekötésének elemzése, ellenőrzése.
A hirdetési fiókok összes jelenlegi beállításainak felülvizsgálata, azok javítása.
Kampányok és hirdetéscsoportok létrehozása, meglévők javítása (bármilyen kampánytípus).
Kulcsszó kutatás és az új, releváns kulcsszavak beállítása.
Hirdetésszövegek felülvizsgálata, új szövegek megírása.
Képes hirdetések létrehozása (grafikai elemeket is elkészítjük – ha lesz).
Hirdetésbővítmények létrehozása.
Konverzió mérések beállítása, tesztelése.
Remarketing kihasználása keresztmarketing szinten is (amikor pl. Facebook-on találkozik a hirdetéssel és Google-ben hirdetünk neki).
Földrajzi célzás beállítása (egyedi hirdetés az adott megyében és városban).
Hirdetés ütemezés beállítása (melyik napon és hány órakor fussanak a hirdetések).
Eszköz típus beállítása (megjelenjen-e mobilon, tableten, asztali gépen).
Demográfiai célzás beállítása (kinek jelenjen meg a hirdetés: férfi-nő, hány éves).
Finombeállítások a fentiekhez kapcsolódóan.
Miután felállt a hirdetési rendszer:
Hirdetések folyamatos optimalizálása.
Nem megfelelő kulcsszavak kizárása.
Új kampányok indítása.
Új hirdetési formátumok beállítsa.
Új hirdetési platformok bevonása (Google Ads: Display hálózat (képes és szöveges), YouTube, Gmail, HTM5 – ha tudjuk).
Google AdWords-ben CTA kulcsszavakra való hirdetés.
Remarketing listák készítése, 30 és/vagy 60 napos közönségekkel.
Remarketing hirdetések készítése a Google Ads-be jövő látogatóknak.
Pénztár, kosárelhagyás, vagy űrlapelhagyás hirdetési rendszerének felállítása.
Ha van Facebook lájkolói tábornak való hirdetés.
További konverzióemelés érdekében megvizsgáljuk az alábbi kérdésköröket:
Mennyi időt töltöttek az emberek a weboldalon, valóban érdeklődők, kik az érdeklődők?
Megnézzük, hogy nincs-e olyan ajánlatkérési, kapcsolatfelvételi vagy fizetési metódusa van a weboldalnak, ami az embereknek disszonáns.
Megnézzük, hogy nincs-e az ajánlatkérési, kapcsolatfelvételi vagy fizetés folyamatban van a konverzióvesztés.
További látogatói utak megvizsgálása, hol „vesznek el” látogatók, vagy konverzió.
Technikai dolgokkal van-e probléma.
Ajánlat átnézése, lehetne-e vonzóbb vagy jobb.
Sales szöveg átnézése, optimalizálása 19 marketing pszichológiai faktor alapján.
Facebook Messenger-es hirdetések futtatása.
Rendszer optimalizálás.
A meglévő sales út javítása, optimalizálása. ( Pl.: ha megy évfordulósoknak egy kampány, akkor azokat elemekre bontjuk, hogy külön kampány menjen a 30 napon belüli évfordulósoknak és a 31-60 napon belülieknek, vagy nemek szerint bontjuk kettő kampányra a hirdetéseket).
Megvizsgáljuk, hol tudunk még további Remarketing hirdetéseket készíteni. További Remarketing technikákat alkalmazni: Google Ads-ből jövő forgalom Remarketingje, specifikusabb Remarketing folyamatok, egyéb (más kipróbáltakon felüli) kuponkódos Remarketing, stb.
Facebook és Google hirdetések kezelése
A hirdetések díja
A Facebook és Google hirdetések a Maximum Business díján felül értendők. 2 lehetőség van ezen hirdetési tételek elszámolására:
A Te bankkártyád van hozzáadva a hirdetési fiókokhoz és onnan vonja le a Facebook és Google a közösen előre meghatározott összegeket. Itt garanciát vállalunk, hogy a megbeszélt összegeknél többet nem költünk!
A Maximum Business bankkártyája van hozzáadva a hirdetési fiókokhoz és mi ezt az előre közösen meghatározott összeget kiszámlázzuk az induláskor Neked, így tőlünk vonja a rendszer a hirdetési díjakat.
A Facebook, Google hirdetési költségeket az alábbiak alapján célszerű meghatározni:
Induló vagy kis költségvetésű vállalkozásként hirdetsz, ahol meg szeretnéd nézni, hogy mennyit tudsz termelni minimális ráfordítással:
100 000 Ft alatt
Elindultál a nagyobb mennyiségű bevétel útján, és a konkurenseid költési nagysága felé tartasz:
250 000 Ft alatt
A piac felső 30%-ában vagy, marketing tudatos vagy és a bevételeid fontos százaléka jön online:
600 000 Ft alatt
A piac élvonalában és a legjobb cégek között vagy:
600 000 Ft felett
Folyamatos keresőoptimalizálás (SEO)
A Keresőoptimalizálás (SEO) elsődleges célja, hogy a Google találati listán (Google Keresőben) a weboldalad minél jobb pozícióba kerüljön anélkül, hogy a Google-nek fizetni kelljen érte. Ezt az iparágadban lévő kiemelt kulcsszavakkal érjük el az alábbi feltételek szerint:
Blogcikkek írása és feltöltése SEO szempontból kulcsszavakkal weboldalra
Belső linkek építése (ON-Site SEO)
Külső linkek építése (OFF-Site SEO)
Ebből a 2. és 3. pontot végezzük ezen szolgáltatási csomagunknál, hogy az organikus (Google Keresőből) jövő weboldal látogatóid folyamatosan emelkedjenek és ott maradj akár évekig az első pozíciók között.
Riport: havonta, írásos vagy Telefon/Google Meets átbeszélés formában.
A Keresőoptimalizálás szolgáltatásunkról az eredményeinket, kivitelezési folyamatunkat itt találod meg részeletsebben: https://maximumbusiness.hu/seo
Bronz csomag
Silver csomag
Gold csomag
On site szükséges javításokra javaslattétel (meta elemek, 404-es linkek, nagyméretű képek). Havi 15 db meta elem javítása.
On site szükséges javításokra javaslattétel (meta elemek, 404-es linkek, nagyméretű képek). Havi 15 db meta elem javítása.
On site szükséges javításokra javaslattétel (meta elemek, 404-es linkek, nagyméretű képek). Havi 15 db meta elem javítása.
Keresési forgalom nyomon követese a Google Kereső Konzol és Google Analitika adatai alapján.
Keresési forgalom nyomon követese a Google Kereső Konzol és Google Analitika adatai alapján.
Keresési forgalom nyomon követese a Google Kereső Konzol és Google Analitika adatai alapján.
Havi jelentés készítése a fentiekről, illetve az organikus kulcsszavak elhelyezkedéséről, melyet e-mail formájában küldünk el, egy dokumentumban.
Havi jelentés készítése a fentiekről, illetve az organikus kulcsszavak elhelyezkedéséről, melyet e-mail formájában küldünk el, egy dokumentumban.
Havi jelentés készítése a fentiekről, illetve az organikus kulcsszavak elhelyezkedéséről, melyet e-mail formájában küldünk el, egy dokumentumban.
Havi 30 perc SEO tanácsadás, a jelentés áttekintése, értelmezése (havi meeting keretein belül).
Havi 30 perc SEO tanácsadás, a jelentés áttekintése, értelmezése (havi meeting keretein belül).
Havi 60 perc személyes SEO tanácsadás, stratégiai javaslatok, ezek átbeszélése. A részletes SEO jelentés áttekintése, értelmezése, javaslattételek az ügyfél felé.
Weboldal működésének áttekintése, webergonómia, fizetési és szállítási oldal áttekintése, javaslattétel.
Weboldal működésének áttekintése, webergonómia, fizetési és szállítási oldal áttekintése, javaslattétel.
Weboldal működésének áttekintése, webergonómia, fizetési és szállítási oldal áttekintése, javaslattétel.
Havi 2 db erősebb, külső link / hivatkozás készítése, ami az oldal relevanciáját erősíti a Google tekintetében, ez gyorsabb előre rangsorolást biztosít.
Havi 4 db erősebb, külső link / hivatkozás készítése, ami az oldal relevanciáját erősíti a Google tekintetében, ez gyorsabb előre rangsorolást biztosít.
Az ügyfél által megadott (max. 3 db) konkurens, organikus pozícióinak elemzése.
Az ügyfél által megadott (max. 3 db) konkurens, organikus pozícióinak elemzése.
Opcionális: Google Cégem fejlesztése, javítása, képek feltöltése.
Opcionális: Google Cégem fejlesztése, javítása, képek feltöltése és 1 napon belüli köszönő válasz készítése. Ez nagyban javítja a helyi keresések pozícióit.
SEO szerinti kulcsszó kutatás, elemzés (high, medium, low competition long-tails kulcsszavak is)
Blogcikkek írása
A keresőoptimalizálás alapvetően, három klasszikus elemből tevődik össze:
Technikai SEO: Milyen jól lehet indexelni a weboldal tartalmait?
On-page SEO // Tartalmi SEO: Milyen jól optimalizált a tartalom a potenciális kulcsszavakra?
Off-page SEO // Linképítés: Mennyire hiteles az oldal a Google (és mások) szemében?
Ezt mi a következő módszerekkel fejlesztjük:
Blogcikkek írása és feltöltése a google követelményeinek megfelelően, releváns kulcsszavakkal, és tagoltsággal
Belső linkek építése (ON-Site SEO)
Külső linkek építése (OFF-Site SEO)
Ezen pontok közül a blogcikkeknél az alábbi szempontok szerint dolgozunk:
Kulcsszókutatás alapján a TOP kulcsszavakkal, formázással, megfelelő struktúrával építjük fel a cikket
Kutató munkát végzünk, hogy az olvasó, és a google számára is megfelelő tartalmakat készítsünk, ha kell egyeztetünk veled, hogy információkat gyűjtsünk
Megírjuk a kb. 700 szavas cikket, kép(ek)et válogatva hozzá
Majd feltöltjük a weboldalra, SEO specifikusan, és beküldjük a Google részére is
Amit fontos megemlíteni, hogy a SEO szerinti blogcikkek írásának elsődleges szempontja a weboldal Google találati lista pozíciójának javítása, nem a mély szakmai tudásanyag készítése az olvasók számára. Ez manapság már kevésbé is működik, kevesebb az olvasó, inkább videókban érdemes kommunikálni. De természetesen a cikkek szakmai pozíciót is emelnek!
Social Media tartalom gyártás
Komplett posztolási stratégia elkészítése (milyen irányokat kövessünk, a siker érdekében)
Arculat kialakítása az új weboldal, a meglévő arculat- és csomagolás segítségével (a legtöbb poszt fog kapni egy grafikát/arculatot)
Havi poszt stratégia elkészítése
Egy hónappal előre dolgozás a tervezhetőség érdekében
Témák elkészítése, egymásra építése
Képek kiválasztása
Grafikázása
Szöveg megírása
Hashtag lista kutatás és hashtag lista készítés, majd berakása a szövegbe
Emojik használata
Posztok kirakása
Nyereményjátékok készítése (ha elfogadjátok, hogy csináljunk)
Kreatív poszt ötletek beépítése
Fontos: A borító csere gyakorisága bármely Social Media felületen maximum havi 1 alkalommal tartozik a szolgáltatáshoz! Az ezen felüli munkák óradíjas együttműködésben kerülnek kivitelezésre.
- A posztok megegyeznek és az adott felületre szabjuk, de az ár az alap (pl. elkészített FB poszt) további Social Media felületekre való átmásolását jelenti.
Amit nem tartalmaz az árunk:
Messenger üzenetek megválaszolása
Facebook csoport kezelése
Kommentek megválaszolása a posztok alatt (FONTOS: ezt tervezd be az idődbe, hogy megválaszolásra kerüljenek)
(Ezek tapasztalat alapján a legjobb, ha nálatok maradnak, mert ezek inkább adminisztratív/ügyfélszolgálati jellegű feladatok – sokszor a termékekkel, kaphatósággal kapcsolatosak.)
E-mail marketing (sablon grafika tervezése, hírlevelek megírása és kiküldése saját listára)
Az e-mail marketing során 2 típusú e-maillel dolgozunk:
Általános hírlevél
Kampány hírlevél
Általános hírlevélben érdekességek, edukáció, általános akciók, stb. van használva. A kampány levélben pedig kiemelten csak sales. Ezeket szoktuk váltogatni ügyfeleinknél. Természetesen a kettő arányára ügyfelni kell, hogy ne veszítsük sok sales miatt feliratkozókat, ellenben pénzt termeljen az e-mail marketing.
Amikor e-mail marketingbe kezdünk 2 típusú levelezés jellemző:
Saját listára
Hideg listára
Ha nincs feliratkozó bázisunk, akkor a saját listát nem tudjuk alkalmazni, ott feliratkozókat kell gyűjteni pl. Facebook hirdetésekkel, illetve ahogy épül a vállalkozás, a rendelések által is nő a számuk. Vagy az alábbi feliratkozó gyűjtő eszközökkel:
vonzó, értékes csali anyagok kidolgozása, mely ingyenes, de olyan értéket ad, amiért fizetnének is az emberek
szakmai videó sorozatok
kvíz, tesztek, kérdéssorok kitöltése
nyereményjáték
stb.
Ha van bázisunk, akkor pedig mind a kettőt érdemes alkalmazni. Sokszor a saját lista kihasználtsága véges, mert bizonyos korlátok közé vagyunk szorítva, hogy el tudjunk nekik adni. Ilyenkor jó a vásárol lista, mi 100%-ban ugyan olyan, mint a saját lista, hiszen az olvasó nem tudja mindig, hogy ő fel van-e iratkozva vagy nincs. Elleben teljesen GDPR kompatibilis. Itt több e-mail adatbázis céggel dolgozunk együtt célpiactól függően, így érvényesülni tud, hogy:
kitűzött célközönségnek küldjük a levelet
akiknek célzottan rakjuk össze a szöveget, képeket, kommunikációt
CT alapon tudunk elszámolni, tehát akik már a weboldalra átmentek az e-mailből, csal azt kell kifizetni az e-mailes cégnek (nem pedig az e-mail megnyitásokat) - hiszen nekünk az a jó, ha felkelti annyira az érdeklődését az e-mail, hogy át akar jönni a weboldalra
PR cikk kiküldése 2 000 fős PR listára, megírása, ötletelés (garantáltan 5-15 médium megjeleníti a cikket – piaci áron több millió Ft-os megjelenés lenne)
Írunk egy kb. A4-es 12-es betűméretű Word dokumentumban anyagot a cégedről, melyben a piacot érintő érdekes hírekkel is szolgálunk, ami a sajtónak érdekes lehet, hogy átvegye a tartalmunkat.
Ezt követően képet, linket teszünk bele, és ha elfogadod, akkor kiküldjük a 2 000 fős sajtó listánkra, melyben a TV2-től az Indexen át a legkisebb médiumok is benne vannak.
Ha ezt jól írjuk meg, akkor leközlik a cikket online magazinokban, behívnak a TV-be, rádióba. Mindezeket teljesen DÍJMENTESEN. Csak a mi megírási, kiküldési díjunkat kell fizetned. Ezentúl még a Keresőoptimalizálásod (SEO) is emeli!
Egy minta pl. a Coop Online ügyfelünk, a Pesti TV-ben: KATTINTS
Eddig a legjobb eredményünk 38 db médiumban való megjelenés, ami összesen 11 millió Ft költség lett volna, ezzel szemben az ügyfelünknek csupán a szolgálatásunk árába került. A díjunk tartalmazza:
stratégia felállítása
téma kiválasztása
cikk megírása
kép keresés
elfogadtatás
kiküldés
sajtófigyelés
riportálás, hova kerültél ki
ha behívnak TV-be, rádióba interjúra, akkor ennek szervezése
a kikerült médiamegjelenéseket felrakjuk a weboldaladra is igény esetén + megosztjuk a Közösségi Médiában
Videós forgatások, fotózások
Saját videóssal, fotóssal rendelkezünk és videókat, fotókat készítünk a vállalkozásod szinte minden eleméhez. Viszont ami a csomagok része, hogy olyan tartalmaid legyenek, ami:
saját anyagod, hogy ne csak stock anyagokból dolgozzunk
változatos, ütős
videók, sales fókusszal, hogy a kampányaid 2x olyan jól termeljenek, mint a képeid
aktív legyél YouTube-on és TikTok-on is
a Facebook és Instagram csatornádat többen kövessék a jó videók miatt
a weboldaladat tűzdelni tudjuk ezen anyagokkal
A díjunk része:
koncepciót összeállítjuk
előre összerakjuk a felmondandó szöveget
kimegy a videós, fotós és a projektmenedszer kollégánk koordinálni a forgatást
ha kell influenszert is bevonunk, vagy modelleket a videókhoz, képekhez
kimegyünk hozzád az irodába, telephelyre
az elkészült anyagokat összevágjuk, hangszíneljük, fényezzük
és ütős videó spotokat készítünk belőlük
ilyenkor egy videó kap mozgó elemeket, bevágásokat (elő vagyunk fizetve a TV2 hivatalos videó adatbázisára, melyekből ők is dolgoznak, ahonnan jogtiszta stock vágóképeket tudunk belehelyezni a videóba, illetve jogtiszta zenét teszünk alá)
feliratozzuk a videót
narráltatjuk rádiós hanggal
és kirakjuk a Közösségi Médiába
Ez által készül 4-5 db 1-2 perces sales fókuszú videó és maximum 30 db kép. Mindig olyan szemmel rakjuk össze a koncepciót és csináljuk a videót, ami a hirdetések szempontjából marketing szakmailag a legeredményesebb lesz. Minta videók:
További videó típusok, melyeket gyártunk:
Cégbemutató, szolgáltatás bemutató videót, aminek a célja a tájékoztatás, információátadás, nem a direkt eladás. Minta videó:
Értékes tartalmakat, edukatív anyagokat, akár influenszerekkel. Minta videó (pl. egy recept készítése a Konyhafőnök TV műsor nyertesével):
Videós forgatások, fotózások értékes tartalomként Közösségi Médiába és hirdetésekhez, vágásokkal együtt, videó spot készítéssel, felirattal, narrálással
Videós forgatások, fotózások
A feltüntetett ár csökkenhet, amennyiben csak videóvágás, vagy narráció, esetleg egy stock anyagokból összerakott video spot a feladat. Díj: 100 000 Ft + áfa a feltüntetett Ft helyett. A feltüntetett ár növekedhet, amennyiben:
ha nem csak a 4-5 db 1-2 perces sales videó az elvárás, hanem a leírás szerinti Cégbemutatkozó videó vagy értékesebb/hosszabb videós forgatások. Díj: Ft + áfa felett
ha helyszínt kell bérlelni (pl. stúdió)
ha bevonunk influenszert vagy modellt a forgatáshoz
Ezeket egyedileg egyeztetjük az elképzelések alapján.
Webelemzés és módosítás
Webelemzés során elsősorban a weboldalad felhasználhatóságát vizsgáljuk, a felhasználó szemével. A legfontosabb elemeket ellenőrizzük, megnézzük, hogy minden az elvártnak megfelelően működik. Ha nem, ezt jelezzük az oldal tulajdonosának, tehát Neked.
Ezt követően az esztétikai hibákra hívjuk fel a figyelmet és javaslatot teszünk egy jobb alternatívára is. Ellenőrizzük a weboldalt több kijelzőn is, hogy a reszponzivitás minden tekintetben rendben legyen.
Javaslatot teszünk olyan extra beépíthető funkciókra, amik további konverziókat hozhatnak számodra.
A díjunk tartalmazza az oldal folyamatos vizsgálatát, így látjuk, hogy a hirdetések oldaláról és marketing szempontból miket kellene módosítani, hogy a kampányok jobb eredményt érjenek el.
Ezentúl figyelünk arra is, hogy a konverziókat miként tudnánk hatékonyabbá tenni, említve néhány eszközt:
a vásárlói/ajánlatkérő folyamatot vizsgáljuk
elemző szoftvereket használunk: Google Analytics, HotJar hőtérképes szoftvert, stb.
hogyan alakítsuk ki a főoldalt, aloldalakat, hogy ha potenciális látogatók érkeznek rá, akkor ne kattintsanak el, hanem tovább menjenek a kosár vagy ajánlatkérés irányába
milyen menü struktúrát alkalmazzunk
hogyan és hol használjuk jól a vállalkozás előnyeit az oldalon
miként alkalmazzuk jól a képeket, tartalmakat, szövegeket, szimbólumokat, színeket
referenciák kiemelése
díjak, elismerések, tanúsítványok használata
Ezentúl azt is figyeljük, hogy milyen termékekkel, szolgáltatásokkal, kiegészítő eszközökkel célszerű bővítened az oldalad, hogy több pénzt hagyjanak nálad a vásárlók.
A csomag tartalma három elemzési szolgáltatásunkból áll össze. Weboldal-, SEO- és marketing elemzés egyetlen csomagban!
1. Webelemzés és módosítás
Webelemzés során elsősorban a weboldalad felhasználhatóságát vizsgáljuk, a felhasználó szemével. A legfontosabb elemeket ellenőrizzük, megnézzük, hogy minden az elvártnak megfelelően működik. Ha nem, ezt jelezzük az oldal tulajdonosának, tehát Neked.
Ezt követően az esztétikai hibákra hívjuk fel a figyelmet és javaslatot teszünk egy jobb alternatívára is. Ellenőrizzük a weboldalt több kijelzőn is, hogy a reszponzivitás minden tekintetben rendben legyen.
Javaslatot teszünk olyan extra beépíthető funkciókra, amik további konverziókat hozhatnak számodra.
A díjunk tartalmazza az oldal folyamatos vizsgálatát, így látjuk, hogy a hirdetések oldaláról és marketing szempontból miket kellene módosítani, hogy a kampányok jobb eredményt érjenek el.
Ezentúl figyelünk arra is, hogy a konverziókat miként tudnánk hatékonyabbá tenni, említve néhány eszközt:
a vásárlói/ajánlatkérő folyamatot vizsgáljuk
elemző szoftvereket használunk: Google Analytics, HotJar hőtérképes szoftvert, stb.
hogyan alakítsuk ki a főoldalt, aloldalakat, hogy ha potenciális látogatók érkeznek rá, akkor ne kattintsanak el, hanem tovább menjenek a kosár vagy ajánlatkérés irányába
milyen menü struktúrát alkalmazzunk
hogyan és hol használjuk jól a vállalkozás előnyeit az oldalon
miként alkalmazzuk jól a képeket, tartalmakat, szövegeket, szimbólumokat, színeket
referenciák kiemelése
díjak, elismerések, tanúsítványok használata
Ezentúl azt is figyeljük, hogy milyen termékekkel, szolgáltatásokkal, kiegészítő eszközökkel célszerű bővítened az oldalad, hogy több pénzt hagyjanak nálad a vásárlók.
Egy 3-4 oldalas PDF dokumentumban rögzítjük, majd ezt követően egy 20 perces szakértői konzultációban prezentáljuk és egyeztetjük kérdéseidet.
3. Facebook és Google hirdetések elemzése és módosítási javaslatok
A Facebook és Google hirdetések elemzése során elsősorban a kampányaid és megtérüléseid hatékonyságát vizsgáljuk a legmagasabb szakértői szemmel. A legfontosabb elemeket ellenőrizzük, megnézzük, hogy minden az elvártnak megfelelően működik. Azon szakértőnk vizsgalja a fiókjaidat, akik a legdinamikusabban fejlődő ügyfeleink kampányait menedzselni, aki több ezer hirdetés látott már és számos ügyfelünkél a 30-40x-es megtérülést is produkálja. Az elemzés az alábbiakra terjed ki:
Mindezeket egy 3 oldalas PDF dokumentumban rögzítjük, majd ezt követően egy 20 perces szakértői konzultációban prezentáljuk és egyeztetjük kérdéseidet Ezentúl az elemzés során az alábbi 35 lépéses Maximum Business hirdetési sikermodellünkben leírtak figyelembevételével dolgozunk: https://maximumbusiness.hu/ugyfeleinknek/kivitelezesi-pontok/ppc/fix/
Kettő féle weboldal rendszerben tudunk módosításokat végezni: WordPress és ShopRenter. Itt weboldalak, webáruházak területén egyaránt, hiszen több mint 800 weboldalt készítettünk már, köztük 9 díjnyertes, több Év Webshopja Díjat nyert, kiemelt zsűritagjai vagyunk Az Év Webshopja és Az Év honlapja versenyeknek
(Magyarország két legnevesebb szakmai zsűri által auditált és a Magyar Marketing Szövetség által is elismert),
továbbá olyan cégeknek fejlesztünk oldalakat, mint a Coop Élelmiszerlánc, a Gödi Önkormányzat vagy a Mercedes autómárka.
A weboldal módosításainkat Ft + áfás óradíj alapon végezzük. Ez kiterjed a dizájn, frontend és a backend (PHP, API, plug in) fejlesztésekre is.
A weboldal készítésünket az alábbi szempontok szerint végezzük:
UX design szerint építjük, tehát felhasználóbarát lesz az oldal, a mai trendeknek, követelményeknek megfelelően átlátható, gyors döntéshozatalra alkalmas. A felhasználói élmény magasabb lesz rajta. Az egész design-t úgy alakítjuk ki, hogy eladásösztönzőbb legyen és a kialakítása jobban vezesse a látogatókat a céloldalakra.
Az oldalfelépítés előtt készítünk egy célközönség kutatást (demográfiai és pszichográfiai szinten) és konkurens auditot. Ez abban fog segíteni, hogy a tartalmakat, színeket, szimbólumokat, elrendezést, felépítést miként csináljuk meg, hogy minél termelékenyebb legyen az oldal. Így marketing pszichológiai elemeket alkalmazva készül el.
Google indexeléseket készítünk és Google Analytics-hez hozzáadjuk. Így az algoritmus előrébb pozícionálja az oldalt, hiszen érzékeli, hogy a saját termékei vannak rajta. A Google Analytics-el pedig mindent mérni tudtok majd az oldalon (látogatószám, korosztály, érdeklődési körök, stb.), ami marketing szempontból nagyon fontos.
Megtesszük a kellő biztonsági intézkedéseket és feltesszük rá a beépülő modulokat. Ha ezek meglesznek, akkor szintén érzékelik ezt az algoritmusok és szívesebben mutatják meg az oldalt a felhasználóknak. (És 2020-ban a Google szempontjából már alapvetőnek kellene lennie, hogy biztonságos legyen az oldal.)
Illetve további biztonsági intézkedéseket is teszünk az oldalra (amit a legtöbb WP-vel dolgozó cég nem csinál meg): elrejtjük pl. a bejelentkezési felületet, megerősítjük a biztonsági jelszavakat és a rendszerüzemelést.
Ha rendelkezésünkre állnak a megfelelő adatok és elérhetőségek, akkor a weboldalakat mi magunk migráljuk át az aldomainről, a végleges fődomainre. Ez sok esetben gyorsabb, mint bevonni a tárhelyszolgáltatót, vagy a tárhely üzemeltetőjét, illetve külsős segítséget igénybe venni.
Weboldalainkat több böngészőn is leteszteljük (Chrome, Opera, Safari, Mozzila Firefox, Microsoft Edge).
A webszerkesztéshez kevésbé értő ügyfeleink számára könnyen szerkeszthető blokkokat hozunk létre a weboldal bizonyos pontjain (beépített Widgetek, amik szerkesztői felülete a Microsoft Word-höz hasonlatos).
Nem hagyunk magadra, a weboldal átadását követően sem! Ha magad szeretnéd szerkeszteni a tartalmat, de nem tudod, hogyan kell, egyedi és személyreszabott útmutatót küldünk Neked, melyben lépésről-lépésre, képernyőfotókkal kiegészítve mutatjuk be, mit és hogyan csinálj.
Felfrissítjük az elavult plugineket, amikor a WordPress fontosabb frissítéseket eszközöl az aktuális verziójában. Fontos, hogy minden keresztkompatibilis legyen egymással, máskülönben leállhat az oldal.
Amennyiben cPanel elérése van tárhelyednek, karbantartjuk szerveroldali beállítások szempontjából is oldaladat. Figyelemmel kísérjük a legaktuálisabb PHP verziókat és ha már biztonságos, átállunk rá. Gzip tömörítést alkalmazunk a fájlokon, a gyorsabb betöltődés érdekében. A .htaccess fájlban megadjuk a gyorsítótárazási paramétereket.
SEO (Kereső Optimalizáció) szempontoknak megfelelően építjük a weboldalt, valamint marketing pszichológiai szempontoknak megfelelően tesszük fel rá a szövegezést, alakítjuk ki a tartalmi egységeket, melyek által jobb eredményeket lehet majd elérni vele. Tehát több les az organikus megkeresés.
Integrálunk egy SEO Plug In-t, ami segíti tovább az organikus kereséseket a Google-ben.
A jelenlegi SEO linkekre figyelünk, tehát az új oldalánál is megmaradnak a SEO pozíciók.
Mi WordPress (WP) alapon készítjük az oldalakat, ezáltal kedvezőbb szerkesztési lehetőségeket biztosít a weboldal, későbbi fejlesztés során. Ez átadva másik cégnek is előnyös, illetve kérésre lehetőséget biztosítunk arra, hogy készítünk egy dokumentumot a szerkesztési lehetőségekről, melyet Te magad is elvégezhetsz.
Online marketing szempontokból is kedvezőbb lesz az oldal a WP szerkesztő miatt (az oldal elkészítését követően szélesebb marketing eszköztár alkalmazható).
Remarketing pixeleket építünk az oldalba, hogy meg tudjátok újra találni azokat, akik már jártak az oldalon és tudjatok nekik hirdetni, akkor is ha nem éppen Google-ben problématudattal keresnek, hanem mondjuk Facebook-oznak.
Természetesen a marketing trendeket is alkalmazzuk az oldal építése során és az oldal mobilra, tabletre és PC-re optimalizált lesz.
Saját CSS formázásokat használunk, így weboldalad nem csak „egy lesz a sok WP oldal közül”, hanem teljesen egyedi, az alapértelmezett beállításoktól eltérő módon fog viselkedni és kinézni.
Minden képet, fotót webre optimalizáltan töltünk fel, tehát kisebb lesz a mérete, de nem veszít sokat a minőségéből. Ez a betöltődési sebesség és a sávszélesség-használat szempontjából kiemelten fontos.
Ahol lehet, kerüljük a PNG képformátum használatát, weboldaladat pedig JPG, valamint a korszerű és jelenleg legelfogadottabb, webp képformátumú fotókkal töltjük fel.
Weboldalad funkciójától függően (weboldal, webshop vagy landing oldal) más-más optimalizáló plugint telepítünk fel rá, melynek segítségével gyorsabb betöltődési sebességet és magasabb pontszámot érünk el, a sebességelemző site-ok skáláján.
Ha mi írjuk a szöveged, akkor 19 lépéses marketing pszichológiai folyamat-rendszer által állítjuk össze, így nagyobb %-ban lesz konverzió. Oldalaink építése során elsődleges célunk, hogy eladásösztönző, termelő oldalakat építsünk.
Be tudunk építeni kérés esetén: pop-up felugró ablak, kupon, Facebook Messenger chat modul, hírlevél küldő szoftver vagy CRM rendszer, szűrő, upsell termékek, ingyenes szállítások darabszám vagy értékhatár felett, több nyelv.
A grafikák közé tartozik a weboldal bannerek készítése, vagy bármilyen más olyan anyag, ami nem közvetlenül a megrendelt szolgáltatásunk munkavégézéséhez kötődik, mivel önmagában az adott szolgáltatásunk díja tartalmazza a saját grafikai munkánkat.
Legyen szó logótervezésről, posztokhoz vagy hirdetésekhez készített grafikai anyagokról, esetleg komplex arculattervezésről, első körben mindig megvizsgáljuk a cég portfólióját, szolgáltatását és azt, hogy milyen szektorban helyezkedik el. Ez alapján meghatározható a színvilág, tipográfia és a kommunikáció is.
Színhasználat esetén a meglévő anyagokhoz alkalmazkodunk (hacsak nincs szükség komplett arculattervezésre). Új vállalkozások esetén pedig a színhasználatot az adott szolgáltatáshoz jól passzoló színvilág alapján választjuk ki.
Néhány referenciamunka:
E-mail marketing hideg listára (sablon grafika tervezése, hírlevelek megírása és kiküldése)
Az e-mail marketing során 2 típusú e-maillel dolgozunk:
Általános hírlevél
Kampány hírlevél
Általános hírlevélben érdekességek, edukáció, általános akciók, stb. van használva. A kampány levélben pedig kiemelten csak sales. Ezeket szoktuk váltogatni ügyfeleinknél. Természetesen a kettő arányára ügyfelni kell, hogy ne veszítsük sok sales miatt feliratkozókat, ellenben pénzt termeljen az e-mail marketing.
Amikor e-mail marketingbe kezdünk 2 típusú levelezés jellemző:
Saját listára
Hideg listára
Ha nincs feliratkozó bázisunk, akkor a saját listát nem tudjuk alkalmazni, ott feliratkozókat kell gyűjteni pl. Facebook hirdetésekkel, illetve ahogy épül a vállalkozás, a rendelések által is nő a számuk. Vagy az alábbi feliratkozó gyűjtő eszközökkel:
vonzó, értékes csali anyagok kidolgozása, mely ingyenes, de olyan értéket ad, amiért fizetnének is az emberek
szakmai videó sorozatok
kvíz, tesztek, kérdéssorok kitöltése
nyereményjáték
stb.
Ha van bázisunk, akkor pedig mind a kettőt érdemes alkalmazni. Sokszor a saját lista kihasználtsága véges, mert bizonyos korlátok közé vagyunk szorítva, hogy el tudjunk nekik adni. Ilyenkor jó a vásárolt lista, mi 100%-ban ugyan olyan, mint a saját lista, hiszen az olvasó nem tudja mindig, hogy ő fel van-e iratkozva vagy nincs. Elleben teljesen GDPR kompatibilis. Itt több e-mail adatbázis céggel dolgozunk együtt célpiactól függően, így érvényesülni tud, hogy:
kitűzött célközönségnek küldjük a levelet
akiknek célzottan rakjuk össze a szöveget, képeket, kommunikációt
CT alapon tudunk elszámolni, tehát akik már a weboldalra átmentek az e-mailből, csal azt kell kifizetni az e-mailes cégnek (nem pedig az e-mail megnyitásokat) - hiszen nekünk az a jó, ha felkelti annyira az érdeklődését az e-mail, hogy át akar jönni a weboldalra
e-mail grafika összeállítása az alábbi szoftverekben: SalesAutopilot, MailChimp, MailerLite, ShopRenter, Listamester
e-mailek kiküldése
mérés és tapasztalatok beépítése a következő levélbe
összefüggében csináljuk a leveleket pl. a hirdetésekkel Fontos!: A hírlevél- készítési munkadíj abban az esetben is felszámításra kerül, amennyiben az e-mailt az Ügyfél állítja össze! Kérjük, figyelmesen olvassa el a következő útmutatót: Kattints ide!
E-mail marketing hideg listára (sablon grafika tervezése, hírlevelek megírása és kiküldése)
Az e-mail marketingnek, hideg lista esetében az e-mail adatbázis külön díja jelentkezik: a legjobb együttműködési forma az a CT alapú elszámolás. Ez átlagosan 180 Ft + áfa / CT. Javasolt mennyiség: 1 000 - 2 000 CT / kiküldés, mely kb. 300 000 db e-mail címet jelent.
De van kiküldés alapú is, amikor pl. 10 000 db cím áll csak rendelkezésre, ekkor a kiküldés fix költsége 85.000 Ft + áfa, stb.
Fontos!: A hírlevél- készítési munkadíj abban az esetben is felszámításra kerül, amennyiben az e-mailt az Ügyfél állítja össze! Kérjük, figyelmesen olvassa el a következő útmutatót: Kattints ide!
SMS marketing 160 karakterrel
SMS marketinget kampányidőszak alkalmával javasoljuk, hiszen az egyik legdirektebb elérési formája a közönségünknek. Szükséges hozzá valid telefonszám, melyet egy 20-as számról küldünk ki. A díjunk tartalmazza:
stratégia kialakítása
kiküldési gyakoriság felállítása
szöveg összerakása
telefonszámok Excelből való importálása
kiküldés
mérés
eredmények beépítése a követlező küldésbe
SMS marketing 160 karakterrel
Az SMS küldésnél egy szoftvert használunk, melynek szoftver költsége van, ami 14,5 Ft + áfa / SMS. Tehát 1 000 db telefonszámnál, ahol 1 üzenetet küldünk ki mindegyiknek, ott 14 500 Ft + áfa ez a kiküldés.
Az üzenet hossza 160 karakter lehet, szóközökkel együtt. 161 karaktertől 2 db SMS-nek számít. Így mindig ügyelünk a frappáns, lényegretörő szövegírásra.
Postai levél megírása, grafikázása, összeállítása
Postai levél marketing eszköze manapság egy kiemelkedő marketing eszköz, hiszen már egyre kevesebb anyagot kapunk a postaládánkba, így az offline marketing szerepe egyre nő. Itt direktben tudjuk a vásárlókat, potenciális vevőket tájékoztatni. Ami szükséges hozzá: pontos címe a személynek, akiknek küldeni akarunk. A díjunk tartalmazza:
stratégia felállítása
koncepció kidolgozása
a levél grafikájának elkészítése (színesben, 1 oldalas anyagként)
szöveg megírása
képek keresése és beillesztése
kiküldés leszervezése
eredmények mérése (általában egyedi linket, kuponkódot, telefonszámot helyezünk a levélbe, hogy pontosan mérni tudjuk a hatékonyságot)
tapasztalatok beépítése a következő levélbe
Levél kialakítása és felépítése:
Postai levél megírása, grafikázása, összeállítása
A postai küldésnél a levélnek, feladásnak van egy fix költsége, ami mennyiségenként eltérhet, de átlagosan 1 oldalas, színes postai levélnél, nem elsőbbségi, nem ajánlott, nem tértivevényes esetében 166 Ft + áfa / levél. Ha meg van a pontos mennyiség, akkor még kalkulálni szoktunk egy végleges árat, ami hasonló tételben mozog.
Facebook és Google hirdetések elemzése és módosítási javaslatok
A Facebook és Google hirdetések elemzése során elsősorban a kampányaid és megtérüléseid hatékonyságát vizsgáljuk a legmagasabb szakértői szemmel. A legfontosabb elemeket ellenőrizzük, megnézzük, hogy minden az elvártnak megfelelően működik. Azon szakértőnk vizsgálja a fiókjaidat, aki a legdinamikusabban fejlődő ügyfeleink kampányait menedzseli, aki több ezer hirdetés látott már, és számos ügyfelünkél a 30-40x-es megtérülést is produkálja. Az elemzés az alábbiakra terjed ki:
Mindezeket egy 3 oldalas PDF dokumentumban rögzítjük, majd ezt követően egy 20 perces szakértői konzultációban prezentáljuk és egyeztetjük kérdéseidet. Ezentúl az elemzés során az alábbi 35 lépéses Maximum Business hirdetési sikermodellünkben leírtak figyelembevételével dolgozunk: https://maximumbusiness.hu/ugyfeleinknek/kivitelezesi-pontok/ppc/fix/
Komplex elemzés csomag
155 000 Ft + áfa helyett
135 000 Ft
A csomag tartalma három elemzési szolgáltatásunkból áll össze. Weboldal-, SEO- és marketing elemzés egyetlen csomagban!
1. Webelemzés és módosítás
Webelemzés során elsősorban a weboldalad felhasználhatóságát vizsgáljuk, a felhasználó szemével. A legfontosabb elemeket ellenőrizzük, megnézzük, hogy minden az elvártnak megfelelően működik. Ha nem, ezt jelezzük az oldal tulajdonosának, tehát Neked.
Ezt követően az esztétikai hibákra hívjuk fel a figyelmet és javaslatot teszünk egy jobb alternatívára is. Ellenőrizzük a weboldalt több kijelzőn is, hogy a reszponzivitás minden tekintetben rendben legyen.
Javaslatot teszünk olyan extra beépíthető funkciókra, amik további konverziókat hozhatnak számodra.
A díjunk tartalmazza az oldal folyamatos vizsgálatát, így látjuk, hogy a hirdetések oldaláról és marketing szempontból miket kellene módosítani, hogy a kampányok jobb eredményt érjenek el.
Ezentúl figyelünk arra is, hogy a konverziókat miként tudnánk hatékonyabbá tenni, említve néhány eszközt:
a vásárlói/ajánlatkérő folyamatot vizsgáljuk
elemző szoftvereket használunk: Google Analytics, HotJar hőtérképes szoftvert, stb.
hogyan alakítsuk ki a főoldalt, aloldalakat, hogy ha potenciális látogatók érkeznek rá, akkor ne kattintsanak el, hanem tovább menjenek a kosár vagy ajánlatkérés irányába
milyen menü struktúrát alkalmazzunk
hogyan és hol használjuk jól a vállalkozás előnyeit az oldalon
miként alkalmazzuk jól a képeket, tartalmakat, szövegeket, szimbólumokat, színeket
referenciák kiemelése
díjak, elismerések, tanúsítványok használata
Ezentúl azt is figyeljük, hogy milyen termékekkel, szolgáltatásokkal, kiegészítő eszközökkel célszerű bővítened az oldalad, hogy több pénzt hagyjanak nálad a vásárlók.
Egy 3-4 oldalas PDF dokumentumban rögzítjük, majd ezt követően egy 20 perces szakértői konzultációban prezentáljuk és egyeztetjük kérdéseidet.
3. Facebook és Google hirdetések elemzése és módosítási javaslatok
A Facebook és Google hirdetések elemzése során elsősorban a kampányaid és megtérüléseid hatékonyságát vizsgáljuk a legmagasabb szakértői szemmel. A legfontosabb elemeket ellenőrizzük, megnézzük, hogy minden az elvártnak megfelelően működik. Azon szakértőnk vizsgalja a fiókjaidat, akik a legdinamikusabban fejlődő ügyfeleink kampányait menedzselni, aki több ezer hirdetés látott már és számos ügyfelünkél a 30-40x-es megtérülést is produkálja. Az elemzés az alábbiakra terjed ki:
Mindezeket egy 3 oldalas PDF dokumentumban rögzítjük, majd ezt követően egy 20 perces szakértői konzultációban prezentáljuk és egyeztetjük kérdéseidet Ezentúl az elemzés során az alábbi 35 lépéses Maximum Business hirdetési sikermodellünkben leírtak figyelembevételével dolgozunk: https://maximumbusiness.hu/ugyfeleinknek/kivitelezesi-pontok/ppc/fix/
Egyszeri keresőoptimalizálás (SEO)
A Keresőoptimalizálás (SEO) elsődleges célja, hogy a Google találati listán (Google Keresőben) a weboldalad minél jobb pozícióba kerüljön anélkül, hogy a Google-nek fizetni kelljen érte. Ezt az iparágadban lévő kiemelt kulcsszavakkal érjük el az alábbi feltételek szerint:
Blogcikkek írása és feltöltése SEO szempontból kulcsszavakkal weboldalra
Belső linkek építése (ON-Site SEO)
Külső linkek építése (OFF-Site SEO)
Ebből a 2. és 3. pontot végezzük ezen szolgáltatási csomagunknál, hogy az organikus (Google Keresőből) jövő weboldal látogatóid folyamatosan emelkedjenek és ott maradj akár évekig az első pozíciók között.
Riport: havonta, írásos vagy Telefon/Google Meets átbeszélés formában.
A Keresőoptimalizálás szolgáltatásunkról az eredményeinket, kivitelezési folyamatunkat itt találod meg részeletsebben: https://maximumbusiness.hu/seo
WP esetén Yoast, vagy Rank Math SEO plugin telepítése, beállítása.
betöltési sebesség ellenőrzés, milyen gyors az oldal?
valódi versenytársak megtalálása, és ezek elemzése.
tartalmi elemek fejlesztésének javaslatai.
az oldal teljes tartalmi áttekintése.
tartalomstratégiai javaslatok.
a hosszú távú organikus előre rangsorolás lépéseinek meghatározása.
személyes konzultáció szakértőnkkel.
a megfelelő tartalom minőségének és a fizetett hirdetések hatékonyságának felderítése.
OFF SITE:
versenytársak, jelenlegi pozíciók.
INGYENES hibalista készítése a fentiekről
összefoglaló jelentés, javaslattétellel.
OFF SITE::
versenytársak, jelenlegi pozíciók.
INGYENES hibalista készítése a fentiekről
összefoglaló jelentés, javaslattétellel.
kulcsszavak, kifejezések vizsgálata.
elhelyezkedés a jelenlegi helyzetben.
OFF SITE:
versenytársak, jelenlegi pozíciók.
INGYENES hibalista készítése a fentiekről
összefoglaló jelentés, javaslattétellel.
kulcsszavak, kifejezések vizsgálata.
elhelyezkedés a jelenlegi helyzetben.
INGYENES VIDEO összefoglaló a SEO működéséről.
INGYENES VIDEO összefoglaló a SEO működéséről.
INGYENES VIDEO a tartalomfejlesztés lépéseiről.
Egyszeri SEO audit
Részletes elemzést kapsz oldalad keresőoptimalizálási helyzetéről. Állapotfelmérésünket egy 8-10 oldalas pdf dokumentumban foglaljuk össze, amit 1 órás online szakértői konzultációban prezentálunk és egyeztetjük a kérdéseidet is. Emellett készítünk Neked egy hibalistát is a hozzá tartozó útmutatóval.
Komplex elemzés csomag
155 000 Ft + áfa helyett
135 000 Ft
A csomag tartalma három elemzési szolgáltatásunkból áll össze. Weboldal-, SEO- és marketing elemzés egyetlen csomagban!
1. Webelemzés és módosítás
Webelemzés során elsősorban a weboldalad felhasználhatóságát vizsgáljuk, a felhasználó szemével. A legfontosabb elemeket ellenőrizzük, megnézzük, hogy minden az elvártnak megfelelően működik. Ha nem, ezt jelezzük az oldal tulajdonosának, tehát Neked.
Ezt követően az esztétikai hibákra hívjuk fel a figyelmet és javaslatot teszünk egy jobb alternatívára is. Ellenőrizzük a weboldalt több kijelzőn is, hogy a reszponzivitás minden tekintetben rendben legyen.
Javaslatot teszünk olyan extra beépíthető funkciókra, amik további konverziókat hozhatnak számodra.
A díjunk tartalmazza az oldal folyamatos vizsgálatát, így látjuk, hogy a hirdetések oldaláról és marketing szempontból miket kellene módosítani, hogy a kampányok jobb eredményt érjenek el.
Ezentúl figyelünk arra is, hogy a konverziókat miként tudnánk hatékonyabbá tenni, említve néhány eszközt:
a vásárlói/ajánlatkérő folyamatot vizsgáljuk
elemző szoftvereket használunk: Google Analytics, HotJar hőtérképes szoftvert, stb.
hogyan alakítsuk ki a főoldalt, aloldalakat, hogy ha potenciális látogatók érkeznek rá, akkor ne kattintsanak el, hanem tovább menjenek a kosár vagy ajánlatkérés irányába
milyen menü struktúrát alkalmazzunk
hogyan és hol használjuk jól a vállalkozás előnyeit az oldalon
miként alkalmazzuk jól a képeket, tartalmakat, szövegeket, szimbólumokat, színeket
referenciák kiemelése
díjak, elismerések, tanúsítványok használata
Ezentúl azt is figyeljük, hogy milyen termékekkel, szolgáltatásokkal, kiegészítő eszközökkel célszerű bővítened az oldalad, hogy több pénzt hagyjanak nálad a vásárlók.
Egy 3-4 oldalas PDF dokumentumban rögzítjük, majd ezt követően egy 20 perces szakértői konzultációban prezentáljuk és egyeztetjük kérdéseidet.
3. Facebook és Google hirdetések elemzése és módosítási javaslatok
A Facebook és Google hirdetések elemzése során elsősorban a kampányaid és megtérüléseid hatékonyságát vizsgáljuk a legmagasabb szakértői szemmel. A legfontosabb elemeket ellenőrizzük, megnézzük, hogy minden az elvártnak megfelelően működik. Azon szakértőnk vizsgalja a fiókjaidat, akik a legdinamikusabban fejlődő ügyfeleink kampányait menedzselni, aki több ezer hirdetés látott már és számos ügyfelünkél a 30-40x-es megtérülést is produkálja. Az elemzés az alábbiakra terjed ki:
Mindezeket egy 3 oldalas PDF dokumentumban rögzítjük, majd ezt követően egy 20 perces szakértői konzultációban prezentáljuk és egyeztetjük kérdéseidet Ezentúl az elemzés során az alábbi 35 lépéses Maximum Business hirdetési sikermodellünkben leírtak figyelembevételével dolgozunk: https://maximumbusiness.hu/ugyfeleinknek/kivitelezesi-pontok/ppc/fix/
Média tanácsadás, médiavásárlás (TV, rádió, online- és offline médiamegjelenés, partnerkapcsolatok)
Aktívan dolgozunk ezen területeken, hogy a márka minél magasabb brandértéket képviselhessen. Díjunk 2 részre osztható:
Média tervezés/tanácsadás: megtervezzük a médiaplatformokat, rendszerességüket, típusaikat
Médiavásárlás: mikor a megvalósításban is részt veszünk, legyártjuk a grafikai anyagokat, tv vagy rádió spotokat készítünk, szöveget írunk, stb.
A médiavásárlásnál opcionális, hogy a Maximum Business kiszámlázza feléd a felületek díját és mi fizetjük ki a médiumoknak (ekkor jobban jársz, mert ügynökségi kedvezményben részesülsz), vagy Te fizeted direktben a médiumoknak. Megjelenési lehetőségek:
PR cikkek: egy rólad, termékedről, szolgáltatásodról szóló anyagot írunk és díj ellenében az adott online magazin pl. Origo vagy offline magazin pl. HVG (de több száz van, ezt mindig fixáljuk) megjelenteti.
Banner hirdetések: készítünk egy grafikai elemet meghatározott méretben és az online portálon (pl. Femina.hu) vagy offline újságban (pl. Fanny magazin) megjelenik ez a bannerünk. Online általában addig van kint, míg fizetjük, ami legjellemzőbben vagy megtekintés alapon vagy fix napok számában mérhető.
TV, rádió hirdetések: két féle opciója van amit alkalmazunk:
Klasszikus TV, rádió hirdetés: amikor két műsor között 15 mp-ben lemegy az előre legyártott hirdetésünk.
PR beszélgetés: amikor egy 3-5 perces interjúra behívnak és az adott műsorban a műsorvezető beszélget veled egy témáról.
Partnerkapcsolatok: keresünk a piacon olyan vállalkozásokat, akikkel együttműködést tudunk kialakítani, hogy:
a saját e-mail listára, egy általunk előre összeállított e-mailt küldjünk ki rólunk
Facebook, Instagram oldalán osszon meg minket, egy általunk előre összeállított poszt alapján
vagy tegye fel vállalkozásod a weboldalára, visszahivatkozva a weboldalad linkjével
esetlegesen csereszolgáltatást, ajándékterméket vagy egyéb kooperációt alakíthassunk ki
Média tanácsadás, médiavásárlás (TV, rádió, online- és offline médiamegjelenés, partnerkapcsolatok)
Az egyes médiatételeknél minden esetben egyedi árat szoktunk alkalmazni, hiszen az időpont, a mennyiség, a típus, a felület egyaránt hatással vannak arra, hogy a médiaszolgáltatóknak milyen költségeket kell fizetni majd. Ezt aktualitáskor egyeztetjük!
szükség esetén beszerelés (pl. plakátok- és molinók kihelyezése, stand állítás, stb.)
Nyomdai szolgáltatások
A grafikai díjunkat a fenti tételek közötti Ft + áfás óradíjon végezzük, de általában egy fix árat adunk az anyagok elkészítésére és teljes összeállítására.
Illetve egy darab árat mondunk a nyomdával egyeztetve a legyártandó anyagokra.
Rendezvény szervezése
Eddig több, mint 110 rendezvényt szerveztünk a 20 fős kisebb csapatépítőktől a több ezer fős konferenciákig.
Feladataink közé tartoznak:
a teljes stratégia felállítása és kitalálása
a koncepció kidolgozása
helyszín és catering szervezése
rendezvény megvalósításához szükséges elemek leszervezése: hangosítás, fények, dekoráció, egy szakmai rendezvényen a kiállítói téren a standok helyeinek összeállítása
a rendezvényhez szükséges kiajánlók, grafikai, marketing anyagok, weboldal, közösségi média oldalak, hirdetések elkészítése és kivitelezése
a résztvevők bevonzása
helyszíni létszám szerinti kiszolgáló egységek intézése
vendégelőadók, fellépők szervezése
elő- és utókommunikáció lebonyolítása
A legtöbb ügyfelünk a saját rendezvény sorozatát is létrehozza, online és offline egyaránt azzal a céllal, hogy az iparágát uralni tudja és ő legyen az első a területén. Ezáltal építi a márkát, új vevőket hoz és a piac elismertebb szereplője lesz.
Rendezvény szervezése
A díjazás teljesen egyedi, annak függvényében, hogy mi az elképzelés, milyen rendzvényt szeretnél megvalósítani. Ehhez tételesen felállítjuk az ártételeket, így látható lesz előre a költségkeret. A kivitelezés során, ha a fenti pontok közül bármelyik marketing szolgáltatásra szükség lesz, akkor pedig a fenti árak alapján dolgozunk.
Külföldi piacra lépés marketing kivitelezése (7 országban dolgozunk)
A külföldi piacralépésben marketing szolgáltatási oldalról tudunk segíteni. Eddig több mint 80 céget juttattunk ki a külföldi piacra az alábbi 7 országba:
USA
Ausztria
Németország
Szlovákia
Románia
Egyesült Királyság
Hollandia
Ezentúl más országokban is tudunk segíteni a fenti marketing szolgáltatásaink alapján. Nyelvi akadályok áthidalására 2 opciót alkalmazunk:
Ha van Nálatok csapaton belül helyi nyelvet beszélő kolléga, akkor az elkészített szöveges anyagokat ő fordítja le.
Ha nincs, akkor pedig együtt dolgozunk egy 60 országban működő helyi anyanyelveket beszélő fordítóirodával, így az adott nyelvekre 2-4 Ft + áfa / karakter között fordítunk szövegeket.
A piacismeret a fenti országokban probléma nélkül megoldott. Viszont a többi országban is a Facebook, Google ugyan úgy működik, illetve piackutatással, konkurens- és célközönség elemzéssel kezdjük a munkafázisokat, legyen szó weboldal építésről vagy Facebook, Google hirdetésekről.
Külföldi piacra lépés marketing kivitelezése (7 országban dolgozunk)
Díjunkat illetően, néhány órányi extra díjat szoktunk felszámolni az adott területre, melyet marketing szolgáltatási oldalról végzünk majd Neked. Ennek oka: a helyi piacismerettel és a nyelvet ismerő kollégánk intézi a kampányokat, munkafolyamatokat, aki magsabban kvalifikált szakértő, magasabb munkadíjjal, mint akinek csak a magyar piacon van jártassága. Ezt a díjat egyedileg egyeztetjük, minden adandó alkalommal.
Ezentúl amire számolni kell, hogy:
fordítási díjak merülhetnek fel 2-4 Ft + áfa / karakter alapján (de nyelvenként ez változhat)
ha nem fordítunk, mert házon belül meg tudod oldalni a fordítás visszaküldését nekünk, akkor erre Neked kell időt vagy pénzt fordítani a csapatodon belül
a külföldi piacokon magasabb hirdetési költséggel kell számolnod, tehát míg Magyarországon egy Google kattintási költség kerül 50 Ft-ba, ez külföldi országokban kerülhet 200-250 Ft-ba is, tehát 4-5x-öse is lehet a rászánt hirdetési keretösszegnek.
Applikáció készítés
Applikáció fejlesztést, készítést iOS és Android alapon végezzük, teljes szinergiában az arculatoddal, weboldaladdal. Webáruházak esetében összekapcsoljuk a termékpalettát és szinkronizáljuk, így megjelennek a termékek, árak, készletek az App-ban is.
Óradíjunk a webfejlesztési árunkhoz mérten Ft + áfa és van Applikációnk, melyet 20 óra munkával át tudtunk adni ügyfelünknek A-zól Z-ig elkészítve.
Az árazást egyedileg alakítjuk ki annak függvényében, mi az elképzelésed, mekkora volumenű App fejlesztésben kell gondolkodnunk.
Segítünk a koncepció kialakításában, tehát egyeztessünk az elképzeléseidről!
Szoftverfejlesztés
Egyedi fejlesztői kollégáinkkal a CRM rendszerektől az egyedileg készített szoftverek, vállalatirányítási, weboldal rendszerekig házon belül fejlesztünk, igényeidre szabva.
Óradíjunk Ft + áfa, előre megbecsült, pontosan mért ütemterv alapján dolgozunk, így számodra időben és volumenben is átlátható, mi lesz az értékes végtermék.
Amit vállalunk:
stratégia kialakítása
koncepció összeállítása
teljes fejlesztési ütemterv
dizájn és backend oldalról való magas szaktudás
határidők tartása
átláthatóság
tesztelés
átadás
üzemeltetés
Kódnyelvek: HTML, PHP, Laravel, Python, Symfony
Szoftverfejlesztés
A díjazás teljesen egyedi, annak függvényében, hogy mi az elképzelés, mit kell fejlesztenünk számodra.
A mi fejlesztői díjunkon kívül amivel számolnod kell, az legtöbb esetben egy saját tárhely szerver (ha még nincsen), melyen csak a saját adataid vannak.
Ennek díja havi 30 000 - 60 000 Ft + áfa között változik, függően, hogy milyen volumenű szoftvert kell kiszolgálnia.
Kategória szövegek, SEO kulcsszókutatás alapján
A kategória szövegek olyan, hatalmas előnyt jelentenek, melyet kevesen használnak ki megfelelően.
Ha nagyobb mennyiségű termék van egy adott kategóriában, és/vagy ezeknek nincs teljesen egyedi szövegezése a webshopban, ez egy remek módszer, hogy a google keresőjének első oldalán jelenjen meg.
Főleg, ha ez egy nagy kereskedőtől érkező, feed-ből jövő leírás, amit minden nap felülír az érkező, új adatsor.
A kategória szöveggel tudjuk ugyanis előrébb rangsorolni a weboldalt, ezzel megfelelni a Google elvárásainak is. Ráadásul a weboldal látogatója is a kategória oldalra érkezve, az érdeklődésének megfelelő termékek közül választhat.
Így előáll az a kellemes helyzet, hogy nem mi akarunk neki eladni egy terméket, hanem ő választhatja ki a neki megfelelőt.
A kategória szövegeket a termékek felé és alá érdemes elhelyezni az alábbi elosztásban:
Felül: kb. 450-500 karakter, így ez mobilon sem takarja ki a termékeket - alul pedig kb. 2500 karakter. Ezeket megfelelően formázva (H tagok, vastagítások, belső hivatkozások) szintén előre rangsorolás érhető el a keresőben.
Influenszer együttműködés
Alapvetően influenszeres együttműködésre 2 lehetőség van:
Az egyik, ha maga az influenszer posztolja a terméket és saját oldalán közli azt.
A másik lehetőség, hogy csak arra kérjük meg az influenszert, hogy a fotóját, videóját felhasználhassuk a mi hirdetéseinkhez, weboldalunkra, stb. Ez eredményesebb opció és általában az olcsóbb, mert nem kell kirakniuk a saját Social Mediájukra.
Az influenszerek típusa között is van 2 féle: Termékért vagy pár tízezer Ft-ért adja az arcát, vagy a nagyobb nevek, akik százezres/milliós tételért teszik mindezt. Ha a nagyobb névre van keret és felhasználhatjuk mi az anyagjait, az a legjobb verzió.
Alapvetően, hogy az influenszereket leszervezzük, van egy egyszeri díja (listában látható). Ez tartalmazza, hogy felkeressük őket, felvázoljuk a koncepciót, ajánlatot kérünk tőlük, tehát előkészítjük az együttműködésre. A konkrét nagyobb nevek esetében direktben keressük meg őket. Amikor bárki jó, csak témába végjon és elég a termék/vagy pár tízezer Ft-os arc, akkor berakjuk az influenszer csoportunkba és hírlevélben is kiküldjük a brief-et. Aki jelentkezik rá, azt leadjuk neked és kiválasztjuk a megfelelő személyt vagy személyeket.
Ezt követően, ha kiválasztásra került a megfelelő arc, maga a lebonyolítás további díjon működik (listában látható). Ez tartalmazza, hogy összerakjuk az elképzelést, egy szkriptet a forgatásra, tartjuk a kapcsolatot az influenszerrel.
Ezen felüli költség pedig a fotózás, videózás díja (ha mi csináljuk meg), amit saját stábbal végzünk. Ilyenkor kivonulunk egy helyszínre az influenszerrel és a stábbal, majd több nyersanyag készül fotó, videó formájában. Ennek a díja listában elérhető.
Influenszer kampány minták:
Yozz.eu 20 influenszerkampányos videóból az egyik:
Plazmacentrum 2 fős influenszer kampány, referenciavélemény:
Coop Élelmiszerlánc Stohl Luca (megspékeltük egy TV2 Innovátoros megjelenéssel is):
Coop Élelmiszerlánc Mikes Márk mesterszakács (több részes sorozatot találtunk ki):
Maximum Business Konferencia Balogh Levente (további 6 nagy nevet hívtunk meg, konferencia keretek között):
Tudunk kisebb követőtáború influenszerekkel együtt dolgozni akár olyan esetben is, mikor egyszerre 30 fő kommunikálja rólad egy időben ugyan azt. De legjellemzőbb, mikor van néhány influenszer és próbálnak promotálni, majd kuponnal mérjük és igyekszünk beterelni az embereket a weboldaladra általuk, vásárlás céljával. Vagy vannak a nagyobb influenszerek, ahol pedig több százezres árat elkérve teszik ugyan ezt. Mindig a célt kell meghatározni és annak függvényében felállítani az együttműködéseket velük.
Influenszerek díja
Az influenszerek típusa között is van 2 féle: Termékért vagy pár tízezer Ft-ért adja az arcát, vagy a nagyobb nevek, akik százezres/milliós tételért teszik mindezt. Ezen díjak egyedi megállapodást képeznek minden influenszerrel függően az igényeinktől.
Onboarding, Kommunikációs terv (Bevezetés a MBM világába)
Az alábbi szolgáltatás elemet azért építettük be, mert a legtöbb piacvezető ügynökségnél, így nálunk is megjelenik egy első indulási díj, ami a havi munkától függetlenül értendő. Ezt nevezhetjük onboarding, első indulási díj, „regisztrációs költség”, kampány felépítési díj, kommunikációs terv felállítása, stratégia kidolgozása, piacelemzés, beintegrálási díj, stb.
Kiegészítettük a szolgáltatásainkat egy PRIORITY/ ELSŐBBSÉGI szolgáltatással, ami hasonlóan működik, mint a repülőtéren: lehetőséget adunk, hogy plusz díj ellenében, azonnal elkezdjük a munkát és mindemellett bevezetjük a Maximum Business Marketing (MBM) világába. Mindezt az alapcsomagunk nem tartalmazza, de az ügyfeleink visszajelzése, igénye alapján, pilot jelleggel kipróbáljuk.
Ebben a kezdeti fázisban van egy olyan munka mennyiség, amely ügyfél mérettől, iparágtól független. Leszerződünk, beérkezik az utalási díjunk, majd nekiállunk a munkának. Olyan felmerülő feladatok adódnak ilyenkor, melyeket el kell végeznünk, hogy sikeresen tudjuk indítani az együttműködést. A szerződésünk alapján az 1. hónapfordulónk indulási dátuma, mely majd a számlázási hófordulónk dátuma lesz az az 1. anyagok kikerülésének dátumával fog indulni. Addig pedig készítjük elő az anyagokat és olyan feladatokat kell elvégeznünk, mint:
Teljes cég átnézése
Fiókok, hozzáférések véglegesítése, ellenőrzése
Vállalkozásod integrálás a vállalatirányítási rendszerben
START meeting veled
Indulási kérdéssorod feldolgozása
Mérések, cégedben működő folyamatok ellenőrzése, előkészítés az indulásra
Szolgáltatásainkhoz kapcsolódó szoftverek, fiókjaid véglegesítése
Google Datastúdió riporting rendszer felépítése rád szabva
Konkurenseid, piacod elemzése
Kommunikációs terv felállítása
Kommunikációs terv felállítása az onboarding folyamat része és az egyik legfontosabb eleme, amire majd építkezni fog az együttműködésünk. Ne egy 60 oldalas tervet képzelj el, hanem:
A megállapodott szolgáltatásunknál egy konkurens- és piac elemzés, amivel felállítjuk, milyen feladatokat, hogyan fogjuk végezni.
Megállapítjuk az útvonalat, amivel a következő hónapokban dolgozni fogunk.
Ötleteket dolgozunk ki, amik alapján végezzük a tevékenységeket.
Ezt az onboarding folyamat első lépései után tudjuk elvégezni, leadjuk neked egy 1-3 oldalas Word dokumentumban, majd átbeszéljük, hogy mely pontokat fogadsz el, bemutatjuk számodra. A végleges elfogadást követően kezdődik a valós havi díj munka.
Tehát eddig szól az onboarding díj, kommunikációs terv felállítására vonatkozó plusz egyszeri díjunk, mert ezeket el kell végeznünk, melyeket a további havi munka során már ilyen formában nem szükséges.
Havi munka kidolgozása: a fentieket követően állunk neki a konkrét terv alapján a leszerződött szolgáltatásaink elvégzéséhez, kidolgozásához: hirdetések felépítése, grafika elkészítés, szövegek, megírása, stb. Ezek elkészítése után leadjuk, elfogadod és utána mikor minden zöld utat kapott, akkor egyszerre indítjuk az összes szolgáltatást, mely napon kezdődik el a havidíjas együttműködésünk, ez lesz a hófordulónk napja.
Átfutási idők:
KÉSZ: Szerződés, indulási kérdéssor, díj beutalása
Díj beutalásától számítva: 3 munkanapon belül felvesszük veled a kapcsolatot telefonon vagy emailben, egyeztetünk időpontot a START meetingre, melyre felkészülünk és átbeszéljük a vállalkozásod, feltesszük a tisztázó kérdéseink, véglegesítünk minden felmerülő kérdést-választ (START meeting a számodra legkorábban alkalmas időpontban lesz)
START meetingtől számítva: 3 munkanapon belül elkészítjük az onboarding folyamat lépéseit, köztük a Kommunikációs tervet is, melyet leadunk ellenőrzésre neked
Elfogadásod után, ha zöld utat kaptunk: 3 munkanapon belül kidolgozzuk az összes anyagot, melyet leadunk ellenőrzésre neked
Elfogadásod után, ha zöld utat kaptunk: 3 munkanapon belül publikáljuk az első anyagokat, mely napján indul az együttműködés 1. napja is
Kérünk arra, hogy tervezz az időddel előre az onboarding és kommunikációs terv időszakára, mert a több fordulós anyagokat el kell fogadnod, így minél gyorsabb az elfogadás, annál korábban tudunk indulni. Ha 24 órán belül elfogadod az anyagokat, akkor kb. 2 hetes átfutási idő tervezhető a díjad beutalása és az első anyagok publikálása (hófordulónk indulása) között. Amennyiben 1 hét az elfogadási idő, úgy ez több hétbe is telhet!
Arculattervezés
Bronz – Alap arculat tervezés (5 óra)
Színek alapján arculati kézikönyv (max. 1 oldal)
Színpaletta, tipográfia
Logó készítése (2 féle tervet küldünk, és a kiválasztott verzióban maximum 2 módosítási kört hajtunk végre)
Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube profilkép
90.000 Ft + ÁFA
Silver - Kisarculat tervezés (10 óra)
Színek alapján arculati kézikönyv (max. 1 oldal)
Színpaletta, tipográfia
Logó készítése (2 féle tervet küldünk, és a kiválasztott verzióban maximum 2 módosítási kört hajtunk végre)
Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube profilkép
Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube borítókép
3 db Facebook, Instagramra használható 1:1 méretű kép grafikázva az arculat szerint, mely használható hirdetésekhez is
Névjegykártya tervezés
Levélpapír/boríték dizájn
180.000 Ft + ÁFA
Gold – Nagyarculat tervezés (14 óra)
Színek alapján arculati kézikönyv (max. 1 oldal)
Színpaletta, tipográfia
Logó készítése (2 féle tervet küldünk, és a kiválasztott verzióban maximum 2 módosítási kört hajtunk végre)
Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube profilkép
Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube borótókép
3 db Facebook, Istagramra használható 1:1 méretű kép grafikázva az arculat szerint, mely használható hirdetésekhez is
6. SEO Stratégiai váz ajánlata, teljes weboldal elemzés, javaslatokkal. Kulcsszókutatás, versenytárs elemzés. Versenytársak erősségeinek és gyengeségeinek felmérése, ezek alapján az Ügyfél megfelelő elhelyezése. Rávilágítunk, mennyi munkával, és mennyi idő alatt tud megfelelő helyezéseket elérni.