Globális terjeszkedésbe kezdett az OnBuy.com

Az OnBuy, amely az Egyesült Királyság egyik legnagyobb online piactere agresszív globális terjeszkedésbe kezdett. A vállalat azt a célt tűzte ki, hogy 2023 végéig több mint 140 országban kíván elindulni. 

A terjeszkedést az teszi lehetővé, hogy tavaly júniusban 5,5 millió eurós Series A befektetést kapott a vállalat. 

A 2020-as év nagyon sikeres volt az OnBuy.com számára, amely jó úton halad az ” egyszarvú ” státusz elérése érdekében a következő két évben. Már a cég indulásakor, vagyis négy évvel ezelőtt 200 millió euróra becsülték a vállalat vagyonát

Tavaly pedig az egymást követő harmadik év végére több mint 600 százalékos növekedést értek le.

Az OnBuy vezérigazgatója Cas Paton szerint: „ valóban csak a csillagos ég a határ ”

Az ” egyszarvú ” státusz elérése és megtartása nem könnyű feladat, de az OnBuy eddigi sikerei is azt bizonyítják, hogy jó úton halad a vállalat. 

2020 januárjában üzleti tevékenységüket több mint 7 millió euróra értékelték, de márciusra, mindössze három hónapon belül az OnBuy értéke már 15 millió euróra nőtt.

Már 42 országban tesztelik a weboldalt

A vállalat CEO-ja szerint már olyan sokat elértek az Egyesült Királyságban, teljesen biztos abban, hogy a ” unicorn ” státusz elérhető. Különösen azért gondolja így Paton, mivel globális szinten gondolkodnak, ennek eredményeképpen a 2023-as év vége előtt több mint 140 országban lesz jelen az OnBuy e-kereskedelmi platformja. 

A vállalat már 42 országban béta-tesztelte a területspecifikus weboldalaikat az OnBuy platform bővítése érdekében.

Cas Paton

Forrás: businesscloud.co.uk

2020-ban minden egyes hónapban 600 eladó regisztrált 

A vezérigazgató bízik az OnBuy.com folyamatos sikerében, hiszen az elmúlt négy évben fenomenális ütemben növekedtek. 

Mivel az elmúlt évben havonta több mint 600 eladó regisztrált a honlapra – egyenes út vezet afelé – hogy az elkövetkező három évben az Egyesült Királyság e-kereskedelmi piacának körülbelül öt százalékát megszerezzék. 

Távolabbi célként pedig azt tűzték ki, hogy az elkövetkezendő 5 évben a globális e-kereskedelmi piac 1 százalékos részesedése a vállalaté legyen.

Az nem ismeretes, hogy Magyarország is a listájukon van-e, de ki tudja? 

Előző cikkünk elolvasához kattints ide: legfontosabb PPC trendek 2021-ben.

Felveszem veletek a kapcsolatot!

Berta Gergő

Berta Gergő
06 30 386 2627
gergo.berta@maximumbusiness.hu