Európa legnépszerűbb e-kereskedelmi weboldalainak túlnyomó többségénél (94%) öt vagy több hiba fedezhető fel a fizetési oldalakon. Ennek az a következménye, hogy az európai fogyasztók 21 százaléka megszakítja a vásárlást, ha a fizetés egy percnél tovább tart – olvasható az ecommercenews.eu oldalán.

Az európai fogyasztók 15% -a pedig elhagyja online bevásárlókosarát, amikor a kívánt fizetési mód nem áll rendelkezésére.

Ez azt jelenti, hogy Európa szerte még sok tennivaló van az e -kereskedelmi vállalkozások számára, beleértve a nagyobb vállalkozásokat is.

Az Edgar, Dunn & Company tanácsadó cég elemezte az Egyesült Királyság, Németország, Franciaország, Spanyolország, Svédország, Olaszország, Lengyelország és Hollandia 800 legnagyobb e-kereskedelmi áruházát.

Ezenkívül górcső alá vette a 200 legnagyobb előfizetéses szolgáltatás pénztár oldalát, és 800 fogyasztót kérdezett meg szerte Európában. Ennek eredményeként született meg a The State of European Checkouts 2021 PDF formátumban.

Tavaly az e-kereskedelmi weboldalak 58% -ánál tapasztaltak több hibát

Az a tény, hogy Európában a legnépszerűbb e-kereskedelmi weboldalak 94% -a több hibát tartalmaz eléggé megdöbbentő, különösen akkor, ha figyelembe vesszük, hogy tavaly ez a szám csak 58% volt – a top 450 weboldalt vizsgálva.

Mik voltak a leggyakoribb fizetési oldal formázási hibák?

Top négy pénztár oldal formázási hiba:

  • A vizsgált online vállalkozások 42% -a legalább három hibát követett el a fizetési információk formázásakor, vagy hibaüzenetek megjelenítésekor – ilyen hibák például az ügyfelek figyelmeztetésének elmulasztása, ha érvénytelen kártyaszámot adott meg, vagy lejárt kártyával próbált fizetni
  • 61% nem támogatta a cím automatikus kiegészítését, 9% pedig a cím automatikus kiegészítését és a natív automatikus kitöltést
  • A pénztár oldalak 10% -a nem engedélyezte, hogy az ügyfelek saját számlázási címüket szállítási címként is megadják
  • 75% -a nem engedélyezte az ügyfeleknek, hogy elmentsék fizetési adataikat a későbbi használatra

Konklúzió:  A Baymard Intézet kutatásai azt mutatják, hogy az átlagos kosárelhagyási arány világviszonylatban jelenleg 68.8%.  Ebből az következik, hogy a fizetési oldalon található alapvető hibák kijavítása, valamint a vásárlási folyamatban tapasztalható – összes lehetséges akadály elhárítása – jelentősen növelheti az eladások számát.

Előző blogcikkünket olvastad már? Ha nem, akkor látogass el ide: 2021-ben is lendületben a hazai e-kereskedelem.

Felveszem veletek a kapcsolatot!

Berta Gergő

Berta Gergő
06 30 386 2627
gergo.berta@maximumbusiness.hu