Google partnerség a Shopify-al

A Google pár napja jelentette be együttműködését a Shopify-al, amely lehetővé teszi az e-kereskedelmi platform több mint 1,7 millió online kereskedőjének, hogy könnyen elérje a fogyasztókat a Google keresőjén és egyéb szolgáltatásain keresztül.

Az integráció lehetővé teszi a Shopify kereskedők számára, hogy csak néhány kattintással megjelentessék termékeit a Google-on 1 milliárd potenciális vásárló számára a Google Keresés, a Shopping, a YouTube, a Google Képek, Google Lens és egyéb szolgáltatásokon keresztül – derül ki a TechCrunch cikkéből.

A Google a bejelentését az I/O Developer rendezvényen tette közzé, de további részleteket nem osztott meg a jövőbeli együttműködésről. A befektetők elégedettek lehetnek a Shopify hírekkel kapcsolatban, hiszen nem sokkal a Google bejelentése után a Shopify részvénye 3,52% -ot ugrott.

Minden olyan kereskedő, aki a Shopify-on keresztül értékesíti a termékeit, kihasználhatja a Google Shopping előnyeit ingyen, amely kezdeményezést még a Google indította el a koronavírus világjárvány kezdetén.

A díjak megszüntetése óta a Google adatai alapján 70% -kal nőtt termékkatalógusa, és 80% -kal nőtt a kereskedők száma.

A Google Shopping szolgáltatásból összegyűjtött összes adat birtokában a vállalat létrehozta az I/O következő fejlesztését, a Shopping Graph-ot.

google shopping graph

Forrás: searchenginejournal.com

A Shopping Graph összegyűjti az összes webhelyről származó információkat, az árakról szóló véleményeket, videókat és a termék adatokat. Ezeket az adatokat közvetlenül a márkáktól és a kiskereskedőktől gyűjti össze annak érdekében, hogy jobban tájékoztassa az online vásárlókat arról:

  • hol találják meg a termékeket,
  • a termék kiszállítás mennyire volt gyors és zökkenőmentes,
  • melyik kereskedő rendelkezik a legjobb árakkal stb.

A Shopping Graph egy valós idejű adatkészlet a termékekről, a készletről és a kereskedőkről. Több mint 24 milliárd listával köti össze a felhasználókat, és segít megtalálni a megvásárolható termékeket. Függetlenül attól, hogy valaki termékeket fedez fel a Google Keresés segítségével, vagy akár videókat néz meg a YouTube-on.

Előző cikkünket itt olvashatod el: Az európai e-kereskedelem két-háromszoros növekedést ért el a járvány idején.

Felveszem veletek a kapcsolatot!

Berta Gergő

Berta Gergő
06 30 386 2627
gergo.berta@maximumbusiness.hu