Telefonos értékesítő

Te leszel a következő csapattársunk?

Ezen az oldalon megtalálod a pozíció részleteit és
azt, hogy miért érdemes csatlakoznod hozzánk!

A munkáról

FELADAT:

  • Telefonos értékesítés.
  • Meglévő, bejövő leadek lebonyolítása.
  • Azok adminisztrálása és a Trello rendszerben való kezelése.
  • Sales Autopilot szoftver kezelése.
  • E-mail ajánlatok írása.
  • Visszahívások, utánkövetések.
  • Szolgálatásunk ismertetése.
  • Esetenként félhideg, hideg hívások.

ELADNI, ELADNI, ELADNI… A FOTELED KÉNYELMÉBŐL?

Telefonos értékesítőként az elsődleges feladatod az ügyfelekkel való kapcsolattartás és adminisztráció lesz majd. A meglévő ügyfelekkel való kapcsolattartás és az új ügyfelek meggyőzése marketing ügynökségünk professzionalizmusáról egyformán fontos és napi szintű teendőid lesznek nálunk.

A munka otthonról is végezhető lesz, tehát kényelmesen és nyugodt körülmények között tudod végezni majd a munkádat.

Ha érdeklődsz a pozíció iránt, akkor ezen az oldalon:

1.

Megtalálod, milyen embert keresünk a pozícióra. (szakmailag + emberileg)

2.

Összefoglaljuk, hogy milyen napi szintű feladatok várnak rád, ha velünk dolgozol. (hogy el tudd képzelni egy napodat nálunk)

3.

Megtudhatod, hogy mit nyújtunk cserébe.

4.

Jelentkezni tudsz a pozícióra. (hajrá!)

5.

Legalul pedig rólunk olvashatsz és megnézheted, hogy miért jó velünk dolgozni.

Milyen embert keresünk?

(szakmailag + emberileg)

Sea of Spa

Szakmai elvárásaink:

Kiváló kommunikációs készség telefonon keresztül.
Min. 3-5 év tapasztalat telefonos sales területén.
Szaktudás az online marketingben, kiemelten a Facebook, Google hirdetéseket illetően.
Csapatban és önállóan egyaránt dolgozni tudás.
Előny: angol nyelvtudás.

Sea of Spa

Emberileg, amit várunk:

  • Akarj fejlődni a szakmádban
  • Ne legyél motiválatlan
  • PROAKTIVITÁS – nincs kibúvó a munka alól, hogy neked még “nézegetni kell a projektet 3 hétig, meg ilyesmi…”
  • Az ügyfelekkel való egyeztetések és a problémamegoldás legyen az erősségeid között

További tudnivalók:

  • A munka otthonról is végezhető.
  • Óradíjas vagy fixes elszámolás.
  • Kezdés: minél előbb.
AZ EDDIGIEK IGAZAK RÁM, MIK LESZNEK A NAPI FELADATAIM ?

Mit nyújtunk, ha csatlakozol a csapatunkhoz?

Ez vár rád:

Versenyképes fizetés

Úgy hisszük, hogy a versenyképes tudással rendelkező csapattársaknak megfelelő jövedelem jár.

Céges telefon vagy a sajátod, aminek a költségeit fizetjük

Mivel napi szinten egyeztetsz az ügyfelekkel, akik hozzád tartoznak, így fontos részre a telefon a munkádnak, hogy elérhető legyél és ha bármilyen gyors egyeztetés szükséges, megtehesd ezt az ügyfelekkel.

Munkavégzés helye

Budapesten volt korábban az irodánk a 13. kerületben, viszont a vírus miatt Home Officeba mentünk át. Terveink szerint újra majd visszamegyünk az irodában, tehát jó ha így tervezel, de opcionálisan vedd számításba az otthoni munkavégzés lehetőségeit is. Erről ősszel fogunk tudni többet mondani.

Csapatépítő események

Nagyon szeretünk új éttermeket kipróbálni, élményeket szerezni, de persze várjuk tőled is a javaslatokat. 🙂

Próbaidő, havonta emelkedő fizetéssel

3 hónapos próbaidőszakkal tudunk elindulni veled, ahol havonta fogjuk emelni a fizetésedet.

Segítőkész csapat és tudás

Jelenleg egy telefonos értékesítő dolgozik aktívan a csapatban, így vele fogsz szorosan összedolgozni majd. Ha viszont valamiben kérdésed vagy kérésed lenne, a teljes csapat készséggel áll rendelkezésedre.

JELENTKEZEM, EZ A NEKEM VALÓ ÁLLÁS

KIK VAGYUNK MI?

Mi vagyunk a Maximum Business marketing ügynökség. Nyolc éve alakultunk, de jóval előtte is marketinggel foglalkoztunk…

MI NEM AKARUNK MEGMARADNI KIS CÉGKÉNT, AKI SEMMI ÚJDONSÁGOT NEM CSINÁL, NEM BORÍTJA MEG A PIACOT!

MI ÚJÍTÓK, FELFEDEZŐK AKARUNK LENNI!

Az üzleti modellünk is teljesen más, mint a többi marketinges cégé.

Berta Gergő
ügyvezető, tulajdonos

Maximum Business üzleti modell:

Marketing auditálás

Elsőként, egy marketing auditálást végzünk az adott cégen, amiben egy előre meghatározott kérdéssoron haladunk végig, feltérképezzük a projektet, hogy hol áll, és egy online marketing menedzserrel átbeszélve a folyamatokat, szakértői véleményt alkotunk. Amennyiben olyan fázisban van a projekt, hogy tudunk együttműködni, tovább megyünk a tesztidőszakra.

A tesztidőszak

A tesztidőszak során egy 3-6 hónapos fix konstrukció keretén belül, egy előre meghatározott marketing büdzsével működünk együtt a cégekkel. Egy kérdésre keressük a választ: HOGYAN LEHET A TERMÉKET ELADNI? A tesztidőszak során, lehetősége van ügyfeleinknek is minket tesztelni, hogy értjük-e a dolgunkat. Illetve nekünk is lehetőségünk van arra, hogy még jobban megismerjük a projektet és az ügyfelet. Számos szempont van, ami eldönti egy projekt sikerességét, a 3-6 hónap elegendő idő arra, hogy termőre fogjuk, és tapasztaljunk.

Jutalékos hosszú távú együttműködés

Ha letelt a 3-6 hónap, és az együttműködést sikeresnek véltük egyhangúan, akkor jutalékos együttműködésben folytatjuk a munkálatokat. Innentől kezdve mindent elkövetünk annak érdekében, hogy az online bevételek növekedjenek. Nincsenek rejtett költségek, a továbbiakban a mi díjunk és az online marketing büdzsé is teljesen tervezhetővé válik. Mi csak azután keresünk, miután az ügyfélnek már termeltünk, így ez egy folyamatos motivációt ad, hogy egyre többet és többet adjunk el.

Kikkel dolgoztunk már együtt?

És még sokan mások…

Havi 40 000 000 Ft hirdetési büdzsét kezelünk

Több mint 600+
ügyfél együttműködés

10.000+ Facebook,
Google hirdetés

97%-os
ügyfélajánlás

9 díjnyertes
website

3.000+ cégvezetőt
oktattunk

Milyen lesz velünk dolgozni?

Trelloban kapod meg a feladatokat

Lesz egy Trello táblád és ott kövezetjük a cégeket, a hozzájuk tartozó adatokat, információkat. Mindent a Projektmenedzsered oda ad ki feladatként, ezentúl ha a grafikustól kérsz kreatívokat, akkor azt is oda szokta feltölteni neked ha kész van velük.

Slack-es élő-chat

Slack-et használunk chat-re, ha valamit szeretnél, munkaidőn belül, ott mindig elérsz minket.

Külön csoportok vannak az értékesítőknek, az egész csapatnak. És ezen vagy Google Meets-en keresztül szoktuk a heti csapat meetingjeinket is megtartani.

09:00-től 17:30-ig dolgozunk

A webesek már 8.00-tól kezdenek, a többieknek 9.00-tól kezdődik a munka. Napközben rugalmasok vagyunk ha el kell intézned magánügyi teendőt. Van lehetőséged csúsztatni vagy akár tovább dolgozni aznap.

Jelentkezz értékesítőnek ezen az űrlapon keresztül!

1. LÉPÉS: Töltsd ki ezt a rövid jelentkezési űrlapot

2. LÉPÉS: Felvesszük veled a kapcsolatot és felteszünk pár szakmai kérdést.

3. LÉPÉS: Egyeztetünk több körben.

4. LÉPÉS: Tájékoztatunk a döntésünkről.

Top szakmai színvonal

Rendkívül kiemelkedő eredményeink vannak. Csináltunk már 4 hónapon belül harmincszoros növekedést, van 9 díjnyertes weboldalunk, köztük 4 Év Webshopja Díjat nyert. Ügyfeleink között van a Coop Élelmiszerlánc online áruháza, de számos induló céggel is foglalkozunk.

Proaktivitás, nulla unalom

Nálunk első a gyors problémamegoldás. A telefonos értékesítőnél kiemelten fontos, hogy ne lehessen kizökkenteni váratlan keresztkérdésekkel, valamint kellően felkészült legyen a témából, amivel kapcsolatban keresni fogja az ügyfelet.

Nemzetközi ügynökség

Manapság már fontosabb a jó kiszolgálás mint a tökéletes termék. Lásd a Mekit. 🙂 Van a világon nála jobb hamburger…Mi is ezt valljuk, hogy tökéletes kiszolgálás kell, melyben fontos szereped lesz, viszont persze a szakma legjobbjai között kell lenned!

Folyamatos tanulás mindenkinek

Ha jó vagy, akkor áldozunk a fejlődésedre, folyamatosan energiát fektetünk abba, hogy jobbá válj! Ebben a gyakorlat segít a legjobban, de a csapat többi tagjával nagy hangsúlyt helyezünk egymás fejlesztésére.

Fiatal csapat

Minden csapattagunk fiatal és nyitott. Egész biztos, hogy nem fogod a fejedet a falba verni megszokások és begyöpösödött módszerek miatt.
Mindenre nyitottak vagyunk, amit mondasz!

NA, SZERETNÉL VELÜNK DOLGOZNI?

Akkor jelentkezz hozzánk erre a pozícióra a nagy piros gombot megnyomva!

Jelentkezem