PPC kezelő

Te leszel a következő csapattársunk?

Ezen az oldalon megtalálod a pozíció részleteit és
azt, hogy miért érdemes csatlakoznod hozzánk!

A munkáról

FELADAT:

A Maximum Business Web & Marketing Ügynökségnél lévő ügyfelek Google Ads, Facebook, Instagram és YouTube hirdetési fiókjainak kezelése.

PPC KEZELÉS… NEM A MEGSZOKOTT MÓDON!

Az üzleti modellünk különleges a piacon, nálunk nem 80-100 fiókot kell KEZELGETNED, hanem átlagosan 30-40-et, de azt NEM CSAK KEZELGETNI, HANEM KEZELNI KELL. Egyeztetni az ügyfelekkel, riportálni feléjük. Azt szeretnénk, hogy az egyes vállalkozásokat mélységekbe menően lásd, vedd fel a ritmusukat, vedd át a lüktetésüket. Tudjuk, hogy így tudsz majd Te is igazán profi munkát végezni.

De ezt nem egyedül kell végezned, hiszem folyamatosan segítségedre lesz az egyik projektmenedzserünk, aki szerződést kötött az ügyféllel, vele átbeszélitek hétről-hétre a cégeket. Ezentúl kezed alá dolgozik majd a grafikusunk, de a többi PPC-s kollégától vagy a csapat többi tagjától (pl. a webesektől pixel beépítésben) is segítséget kérhetsz!

Ha érdeklődsz a PPC-s pozíció iránt, akkor ezen az oldalon:

1.

Megtalálod, milyen embert keresünk a pozícióra. (szakmailag + emberileg)

2.

Összefoglaljuk, hogy milyen napi szintű feladatok várnak rád, ha velünk dolgozol. (hogy el tudd képzelni egy napodat nálunk)

3.

Megtudhatod, hogy mit nyújtunk cserébe.

4.

Jelentkezni tudsz a pozícióra. (hajrá!)

5.

Legalul pedig rólunk olvashatsz és megnézheted, hogy miért jó velünk dolgozni.

Milyen embert keresünk?

(szakmailag + emberileg)

Sea of Spa

Szakmai elvárásaink:

Rendelkezned kell legalább 1-2 év munkatapasztalattal, online marketing területen. Fontos, hogy legyen tapasztalatod 1 millió Ft feletti hirdetési büdzsé kezelésében.

Volt már korábban kollégánk, akinek a tapasztalata ezt a szintet sem érte el, mégis mellette tettük le a voksunkat és mai napig az egyik legprofibb kollégánk a csapatban. Tehát ha a mélyebb szakmai tudás hiányában is érzed magadban a motivációt, akkor add le nyugodtan önéletrajzodat, hiszen saját képzési rendszerünkön keresztül folyamatosan képzünk kollégákat!

Meglévő szaktudásod esetében Google Ads tekintetében ismerned kell a Display és a Kereső hálózatot közép-haladói szinten. Tudd, hogyan kell dinamikus remarketing hirdetéseket futtatni. Tudd, hogy egy Ads fiókot hogyan kell optimalizálni – ezalatt azt értjük, hogy az ajánlatkorrekciók beállításán túl, azért mélyebb szinten kezeld, és tudd használni ezen hirdetési platformot. Ha nem jönnek a bevételek, és a hirdetéseket át kell alakítani, akkor ne az legyen, hogy csak csodálkozol, hanem legyen ötleted, itt nem csak a hirdetések kezeléséről van szó, hanem GONDOLKODNI IS TUDJ, STRATÉGIÁBAN! Tudj UTM paraméterezni, tudj profin tesztelni, és LÉGY PROAKTÍV
+ ismerd az online marketing alapvető dolgait, mint mondjuk: értékesítési tölcsér.

Projektmenedzseri szemléletet várunk – attól, hogy lesz melletted egy projektmenedzser, de az eredményeidért Te leszel a felelős, hiszen az ügyfelek azonnali direkt kapcsolatban veled lesznek. Ezért fontos, hogy proaktívan, javaslattal állj elő minden feladat megoldására. Nagyon fontos, hogy “mindent lehet, csak akarni kell” hozzáállásod legyen.

Sea of Spa

Emberileg, amit várunk:

  • akarj fejlődni a szakmádban
  • ne legyél motiválatlan
  • PROAKTIVITÁS – nincs kibúvó a munka alól, hogy neked még “nézegetni kell a projektet 3 hétig, meg ilyesmi…”
  • az ügyfelekkel való egyeztetések és a problémamegoldás legyen az erősségeid között

Előnyt jelent:

  • ha csináltál már nagy webshopoknak hirdetési rendszert (összefüggőt)
  • hirdettél már WordPress és ShopRenter oldalakat
  • SalesAutopilot vagy ahhoz hasonló (Infusion Soft, Active Campaign) marketing automatizációs szoftver ismerete
  • dolgoztál már több milliós büdzsével
  • ha 2 évnél több tapasztalatod van
  • folyamatosan tanulsz online marketinget autodidakta módon
  • felső fokon tudsz angolul írásban és szóban
AZ EDDIGIEK IGAZAK RÁM, MIK LESZNEK A NAPI FELADATAIM ?

Mi lesz a feladatod majd napi szinten, PPC szakértőként?

#1.

A Projektmenedzserünk és a salesünk által a céghez érkezett ügyfelekről készült Projektátadási dokumentum alapján elkészítsd az Indulási dokumentumját az ügyfeleknek, melyekben összerakod a konkrét hirdetéseket nekik, amiket átadunk ellenőrzésre számukra.

#2.

Az elfogadott hirdetéseket felépítést és eladásösztönző hirdetési rendszereket építs fel, melyeket folyamatosan monitorozz, hétről-hétre átbeszéld a Projektmenedzsereddel és javítsd, optimalizáld őket.

#3.

Az ügyfeleknek Te leszel a direkt kapcsolattartója a szakmai kérdésekben, így napi szinten hívhatnak, írhatnak, riportálnod és megbeszélésen kell velük részt venni – természetesen a Projektmenedzsered segítségével.

Bővebben a hirdetések beállításának folyamatáról:

30%
Cold traffic-es kampányok készítése
25%
Remarketing hirdetések készítése
20%
Mérés
20%
Tesztelés
5%
Riportálás

Mit nyújtunk, ha csatlakozol a csapatunkhoz?

Ez vár rád:

Versenyképes fizetés

Úgy hisszük, hogy a versenyképes tudással rendelkező csapattársaknak megfelelő jövedelem jár.

Céges telefon vagy a sajátod, aminek a költségeit fizetjük

Mivel napi szinten egyeztetsz az ügyfelekkel, akik hozzád tartoznak, így fontos részre a telefon a munkádnak, hogy elérhető legyél és ha bármilyen gyors egyeztetés szükséges, megtehesd ezt az ügyfelekkel.

Munkavégzés helye

Budapesten volt korábban az irodánk a 13. kerületben, viszont a vírus miatt Home Officeba mentünk át. Terveink szerint újra majd visszamegyünk az irodában, tehát jó ha így tervezel, de opcionálisan vedd számításba az otthoni munkavégzés lehetőségeit is. Erről ősszel fogunk tudni többet mondani.

Csapatépítő események

Nagyon szeretünk új éttermeket kipróbálni, élményeket szerezni, de persze várjuk tőled is a javaslatokat. 🙂

Próbaidő, havonta emelkedő fizetéssel

3 hónapos próbaidőszakkal tudunk elindulni veled, ahol havonta fogjuk emelni a fizetésedet.

Segítőkész csapat és tudás

Mivel a csapatban jelenleg 3 PPC-sünk dolgozik aktívan, így velük egy csapatban fogsz dolgozni, segíteni egymást ha elakadsz. Nem hagyunk magadra ha nem egyértelmű valami, illetve az elején egy képzésen is részt vehetsz amit az egyik PPC-sünk oktat majd le számodra.

JELENTKEZEM, EZ A NEKEM VALÓ ÁLLÁS

KIK VAGYUNK MI?

Mi vagyunk a Maximum Business marketing ügynökség. Nyolc éve alakultunk, de jóval előtte is marketinggel foglalkoztunk…

MI NEM AKARUNK MEGMARADNI KIS CÉGKÉNT, AKI SEMMI ÚJDONSÁGOT NEM CSINÁL, NEM BORÍTJA MEG A PIACOT!

MI ÚJÍTÓK, FELFEDEZŐK AKARUNK LENNI!

Az üzleti modellünk is teljesen más, mint a többi marketinges cégé.

Berta Gergő
ügyvezető, tulajdonos

Velük leszel napi szinten kapcsolatban,

avagy leendő PPC-s kollégáid, akik segítenek abban, hogy beilleszkedj és kiemelkedő munkaerő legyél!

Baranyi Ákos
Projektmenedzser, PPC szakértő a Maximum Business csapatában

Radnai Ádám
PPC szakértő a Maximum Business csapatában

Maximum Business üzleti modell:

Marketing auditálás

Elsőként, egy marketing auditálást végzünk az adott cégen, amiben egy előre meghatározott kérdéssoron haladunk végig, feltérképezzük a projektet, hogy hol áll, és egy online marketing menedzserrel átbeszélve a folyamatokat, szakértői véleményt alkotunk. Amennyiben olyan fázisban van a projekt, hogy tudunk együttműködni, tovább megyünk a tesztidőszakra.

A tesztidőszak

A tesztidőszak során egy 3-6 hónapos fix konstrukció keretén belül, egy előre meghatározott marketing büdzsével működünk együtt a cégekkel. Egy kérdésre keressük a választ: HOGYAN LEHET A TERMÉKET ELADNI? A tesztidőszak során, lehetősége van ügyfeleinknek is minket tesztelni, hogy értjük-e a dolgunkat. Illetve nekünk is lehetőségünk van arra, hogy még jobban megismerjük a projektet és az ügyfelet. Számos szempont van, ami eldönti egy projekt sikerességét, a 3-6 hónap elegendő idő arra, hogy termőre fogjuk, és tapasztaljunk.

Jutalékos hosszú távú együttműködés

Ha letelt a 3-6 hónap, és az együttműködést sikeresnek véltük egyhangúan, akkor jutalékos együttműködésben folytatjuk a munkálatokat. Innentől kezdve mindent elkövetünk annak érdekében, hogy az online bevételek növekedjenek. Nincsenek rejtett költségek, a továbbiakban a mi díjunk és az online marketing büdzsé is teljesen tervezhetővé válik. Mi csak azután keresünk, miután az ügyfélnek már termeltünk, így ez egy folyamatos motivációt ad, hogy egyre többet és többet adjunk el.

Kikkel dolgoztunk már együtt?

És még sokan mások…

Havi 40 000 000 Ft hirdetési büdzsét kezelünk

Több mint 600+
ügyfél együttműködés

10.000+ Facebook,
Google hirdetés

97%-os
ügyfélajánlás

9 díjnyertes
website

3.000+ cégvezetőt
oktattunk

Milyen lesz velünk dolgozni?

Trelloban kapod meg a feladatokat

Lesz egy Trello táblád és ott kövezetjük a cégeket, a hozzájuk tartozó adatokat, információkat. Mindent a Projektmenedzsered oda ad ki feladatként, ezentúl ha a grafikustól kérsz kreatívokat, akkor azt is oda szokta feltölteni neked ha kész van velük.

Slack-es élő-chat

Slack-et használunk chat-re, ha valamit szeretnél, munkaidőn belül, ott mindig elérsz minket.

Külön csoportok vannak a PPC-seknek, az egész csapatnak. És ezen vagy Google Meets-en keresztül szoktuk a heti csapat meetingjeinket is megtartani.

09:00-től 17:30-ig dolgozunk

A webesek már 8.00-tól kezdenek, de a PPC-seknél 9.00-tól kezdődik a munka. Napközben rugalmasok vagyunk ha el kell intézned magánügyi teendőt. Van lehetőséget csúsztatni vagy akár tovább dolgozni aznap.

Jelentkezz PPC-snek ezen az űrlapon keresztül!

1. LÉPÉS: Töltsd ki ezt a rövid jelentkezési űrlapot

2. LÉPÉS: Felvesszük veled a kapcsolatot és felteszünk pár szakmai kérdést.

3. LÉPÉS: Egyeztetünk több körben.

4. LÉPÉS: Tájékoztatunk a döntésünkről.

Top szakmai színvonal

Rendkívül kiemelkedő eredményeink vannak. Csináltunk már 4 hónapon belül harmincszoros növekedést, van 9 díjnyertes weboldalunk, köztük 4 Év Webshopja Díjat nyert. Ügyfeleink között van a Coop Élelmiszerlánc online áruháza, de számos induló céggel is foglalkozunk.

Proaktivitás, nulla unalom

Nálunk első a gyors problémamegoldás. A PPC az egy gyors reagálású marketing eszköz pl. a SEO-val szemben. Itt az ügyfelek kampányait rövid átfutási idővel kezeljük és az ügyfélegyeztetésekkel is proaktívan dolgozunk.

Nemzetközi ügynökség

Manapság már fontosabb a jó kiszolgálás mint a tökéletes termék. Lásd a Mekit. 🙂 Van a világon nála jobb hamburger…Mi is ezt valljuk, hogy tökéletes kiszolgálás kell, melyben fontos szereped lesz, viszont persze a szakma legjobbjai között kell lenned!

Folyamatos tanulás mindenkinek

Ha jó vagy, akkor áldozunk a fejlődésedre, folyamatosan energiát fektetünk abba, hogy jobbá válj! Ebben a gyakorlat segít a legjobban, de a csapat többi tagjával nagy hangsúlyt helyezünk egymás fejlesztésére.

Fiatal csapat

Minden csapattagunk fiatal és nyitott. Egész biztos, hogy nem fogod a fejedet a falba verni megszokások és begyöpösödött módszerek miatt.
Mindenre nyitottak vagyunk, amit mondasz!

NA, SZERETNÉL VELÜNK DOLGOZNI?

Akkor jelentkezz hozzánk erre a pozícióra a nagy piros gombot megnyomva!

Jelentkezem