Eladhatósági Index
Szia, Berta Gergő vagyok és először is, nagyon köszönöm, hogy részt vettél az előadásomon!
Másodszor gratulálok, hogy a vállalkozók azon 1%-ba tartozol, aki fejlődni, javítani, alkotni, újítani
akar és természetesen a céged marketing- és webes frontján, hogy több pénzt keress, többet adj el.
Töltsd ki az űrlapot!
Ezt követően fogod megkapni a kitöltendő tesztet (itt és e-mailben is), melyben 19 kérdésre kell választ adnod. A válaszok megadása után %-os minősítéssel fogod megtudni hány %-os a terméked a piacra. Mennyire rendelkezel marketing szempontból 2024-ben kiváló eladhatósági index-el = minél magsabb ez a %, annál nagyobb az esélyed, hogy kisebb marketing költséggel extra eladási számokat hozol online.
Mit jelent az Eladhatósági Index?
A Maximum Businessnél létrehoztunk egy úgynevezett Eladhatósági Index mutatót. Minden marketing- és web tevékenység sikeressége 80%-ban azon múlik, hogy mi az amit árulunk. Nem mindegy, hogy napi 5 fő vagy 50.000 fő keres a termékedre a Google-ben. Nem mindegy, hogy 5% vagy 50% árrésed van a termékeden. És az sem mindegy, hogy 500 Ft-os a terméked vagy 500.000 Ft. Mindegyik tényező befolyásolja, hogy:
- Mekkora költségből
- Mennyi idő alatt
- Milyen marketing eszközökkel
termelsz pénzt online. És itt a hangsúly ott jelentkezik, egy induló vállalkozás miként ad el havi több millió Ft értékben, vagy egy havi több tízmilliót értékesítő cég hogyan nő több számillió forintos bevételhatárra.
Ezekre van hatással az Eladhatósági Index.
Töltsd ki az alábbi űrlapot, hogy elküldhessük neked az Eladhatósági Indexedet meghatározó kérdőívünket!
Hogyan határozzuk meg?
Az eddigi több mint 1.000 céggel való együttműködés, 55.000+ FB, Google hirdetés során a kiemelten sikeres projektjeink, ügyfeleink esetében összeállítottunk a gyakorlati tapasztalatok alapján egy 19 lépéses minősítési rendszert, mellyel meghatározható, hogy egy terméket könnyű lesz online eladni, kevesebb marketing költséggel, vagy vért izzadva, küzdelmes munkával és nagy költségekkel tudjuk eljuttatni az álom bevételekig. És a rossz hírem, hogy van termék amit maga Elon Musk, Mark Zucherbert és Bill Gates az összes pénzük befektetésével sem tudna felfuttatni, így mi sem tudjuk. Mert nagyon alacsony az Eladhatósági Indexe.
Erre alakítottuk is a kérdéssorunkat, melyeket megválaszolva megtudhatod, hol állsz a listában. Mennyire jól eladható a terméked online?
A kérdések megválaszolásával bepozícionálunk és leírjuk a javaslatainkat is, hogy mit kell tenned, ha alacsony %-ot kaptál. Mert a jó hírem az, hogy egy termék Eladhatósági Indexe változtatható, függően milyen kampányokat építesz köré.
Több mint 1.000+
ügyfél együttműködés
55.000+ Facebook,
Google hirdetés
97%-os
ügyfélajánlás
32 díjnyertes
website
4.500+ cégvezetőt
oktattunk