Sajtwebáruház 2018-09-03T09:10:23+00:00

AKARSZ LÁTNI, EGY OLYAN WEBSHOPOT,

AMI ANNYIRA MEGBORÍTOTTA A KONKURENSEKET,
HOGY A KAMARA TÖRVÉNYMÓDOSÍTÁST AKART?

AKKOR TESSÉK!

látni akarom!

Kövesd végig a Sajtweb történetét!

BRIAN TRACY, ÉS A BENZINKÚT…

Az egész ötlet onnan jött, hogy birtokunkba került egy kézműves sajt, ami nagyon finom volt, és
úgy gondoltuk, hogy megpróbálkozunk az online értékesítéssel. Brian Tracy példája jutott
eszünkbe, amiben azt ecsetelte, hogy a gondolatokat cselekvéseknek kell követniük, különben semmit sem érnek. A példa az volt, miszerint munkába menet eszedbe jut, hogy milyen jó lenne ide egy benzinkút, mert több tíz kilométeren át egy sincs, de Te elhessegeted a gondolatot, olyan okokból minthogy: ah ez nekem úgysem menne, nincs elég pénzem rá, stb. Aztán jön valaki megcsinálja a benzinkutat és degeszre keresi magát vele. Na mi nem akarunk ilyen hibába kerülni…
2017. második hótól kezdődött a termékvalidáció. Felhúztunk rá egy nagyon egyszerű one  pagert, és csak lilahagymás sajtot árultunk rajta. Facebookon interesting (érdeklődés) alapú hirdetések mentek a cold trafficnek (hideg látogatók, ugye akik nem tudnak rólunk semmit sem) és pre frame bridge (bizalom) nélkül teljesen jól ment az értékesítés. 20%-os konverziós arány volt átlagosan. Aztán remarketingeztünk is, és így 30%-ra felugrott a konverziós arány, ezáltal már ROI pozitív megtérülés volt.

A beindulás

2017.06.15. és 2017.06.30-a között a webshop bruttó bevétele 402.866 Ft volt, ami 81 megrendelőt jelentett, és több mint 300 tételt.
Ekkor már éreztük, hogy ebből nagy durranás lesz!

A bevétel: 12.587.568 Ft

Aztán pár hónap aktív marketing után a bevétel 12.587.568 Ft lett, és annyira elnyomtuk a konkurenseket, hogy a sajtkészítők kamarája gyűlést szervezett, hogy a sajtwebre vagy törvénymódosítást kell kitalálni, vagy mást, mert annyira elnyomja a konkurenciát.

ENNYI, FELVESZEM VELETEK A KAPCSOLATOT

BRANDET ÉPÍTETTÜNK

Sales fókusszal…

Igyekeztünk szép terméket csinálni, mivel az ember először a szemével eszik.

Sajtdoboz és ajándékutalvány dizájn

én is ‘év webshopja’ díjas shopot szeretnék!

ÖRÜLÜNK, HOGY

TÖBB SZÁZ MAGYAR CSALÁD ÉLETE BOLDOGABB LETT A SAJTWEBÁRUHÁZZAL

A KERESÉSI EREDMÉNYEKRŐL…

Brutál SEO Rank

A Satjweb SEO-ja elég erős lett, mivel a CBA, Tesco, és Cserpes weboldalaknál is jobb helyen van a mi webünk…

TÖBB TRAKTOR INDUL EL, UGYANAZON A FÖLDÖN,

DE MÉGIS EGY ARATJA LE A LEGTÖBBET…

ARASSUNK EGYÜTT?

VELETEK AKAROK DOLGOZNI

Székhelyünk

Kalocsai irodánk:

Magyarország
6300 Kalocsa Egres utca 21.

Csatlakozz Te is a Maximum Business közösségéhez!