Feltörekvő marketing trendek 2021-ben

Előző blogcikkünkből megtudhattad, hogy miért érdemes fizikai boltod mellett webáruházat is indítanod 2021-ben. Ma pedig bemutatunk néhány előretörő marketing trendet, melyekre jó lesz odafigyelned.

Termék felülvizsgáló weboldalak

A Wirecutter egy termék felülvizsgáló weblap, amely bármit értékel a hordozható projektoroktól kezdve a hálózsákokig.

A New York Times 2016-ban $30 millió dollárért visszavásárolta a céget, és folytatta a friss tartalom feltöltését. A Wirecutter weboldalán nagyjából havi 250.000 keresést hajtanak végre a felhasználók, és több millió ember látogatja havonta.

Ez a vállalat nem csak az egyetlen sikertörténet ezen a területen. Sok YouTuber, TikToker és Instagram influencer profitál más termékek minősítéséből. A múlt évben Ryan Kaji, aki egy kilencéves YouTuber $29,5 millió dollárt keresett játékok felülvizsgálatából.

wirecutter

Forrás: facebook

Online tanfolyamok

Ha úgy gondolod, hogy a tanárok nem sokat keresnek, akkor még biztosan nem beszéltél online oktatókkal. Az online tanfolyamok indítása valószínűleg az egyik legfelkapottabb trend az új évtizedben. 

A világ rendkívül megváltozott körülöttünk, és az emberek többségének ki kell egészítenie tudását ahhoz, hogy alkalmazkodni tudjon az új piaci igényekhez.

Az Udemy, a SkillEd és az Udacity online kurzusai őrülten népszerűek manapság. Az olyan platform, mint például a Teachable pedig segít létrehozni saját videó-, hang- és szövegalapú tanfolyamaidat.

teachable

Forrás: teachable

Kamatmentes fizetési megoldások

Az Afterpay, vagy a ClearPay olyan pénzügyi forradalmat idéztek elő, amely kihat a marketing világára is. 

Ezeknek a fizetési módoknak az a lényege, hogy a fogyasztók megvásárolhatnak egy terméket, és csak később, több részletben kell fizetniük érte egy bizonyos időszak alatt, és mindezt kamatmentesen.

Az AfterPay „később fizetek“ rendszere nagyon népszerű az Egyesült Királyságban, az Egyesült Államokban, és Ausztráliában is. Akik ezekben az országokban élnek már most élvezhetik a kamatmentes hitelkártya minden előnyét anélkül, hogy még hitelpontszámuk is lenne.

afterpay növekedés

Forrás: explodingtopics

Az Afterpay szolgáltatás 1.950% -os növekedést ért el az elmúlt öt évben, és jelenleg havi 1.2 millióan látogatják a Google keresőjéből.

Ha kíváncsi vagy még további ígéretes marketing trendekre, akkor látogass el a Medium oldalára.

Felveszem veletek a kapcsolatot!

Berta Gergő

Berta Gergő
06 30 386 2627
gergo.berta@maximumbusiness.hu