Maximum Sztori 2018-09-03T09:25:02+00:00

A MAXIMUM SZTORI

Avagy őszintén a kezdetekről…

Jézus éveinek 2014 esztendejében, egy ködös, esős szeptemberi napon találkozott Gedei Attila, és Berta Gergő a Budapest Gazdasági egyetem halljában. 2 elveszett fiú, akik családi és társadalmi nyomás hatására a felsőoktatási intézményekben keresték a menedéket, és a PÉNZT. Nagyon hamar rájöttek, hogy gondolkodásuk, motiváltságuk, szemléletmódjuk gyökeresen különbözik a többi diákcsemetéjétől, és hónapról-hónapra egyre erősebben látszott, hogy teljesen feleslegesen vannak ott, mert az ő álmaik megvalósításához egy hagyományos magyar oktatási intézmény nem elég. A szakon mindenki tudta, hogy a töménytelen mennyiségű aktualizálatlan tananyag, tele olyan
dologgal, amiket józan ésszel nem fogunk használni, nem biztosítja még a minimum életminőséget sem számukra. EGY NAGYON ERŐS KÜLÖNBSÉG VOLT GERGŐBEN ÉS ATTILÁBAN VS A TÖBBI DIÁKBAN. A TÖBBIEK MÉGHA NEM IS LÁTTÁK AZ ÉRTELMÉT, TOVÁBB MENTEK AZ ÚTON, ATTILÁÉK VISZONT ELJÖTTEK AZ EGYETEMRŐL.

MY NAME IS LOVE, LOVE MARKETING LOVE
Gergő akkoriban megannyi MLM cégen túl, a családi bútorlábgyártással foglalkozó cég teljes értékesítési osztály feladatát látta el egyszemélyben, Attila pedig a tartalommarketing után a teljes online marketingbe belevetette magát, és az egyetem utolsó 4 hónapjában a tanulás mellett, cégeknek marketinget kivitelezett, így nem a semmiért hagyták ott az egyetemet, mindkettőjüknek megvolt az erős miértje. „AMIKOR ANNYIT KERESTEM ONLINE MARKETINGBŐL MINT 5 TANÁRI FIZU ÖSSZEADVA, AZ FELTETTE AZ I-RE A PONTOT.” – mondja Attila, miszert az anyagiak volt az utolsó lökés, ami által megszületett a döntés: „SAJÁT VÁLLALKOZÁS KELL”.

ADJ EL VALIDÁLATLAN BÚTORLÁBAKAT, ONLINE + TÖRD FEL A NASA-T
Gergő és Attila szakmai találkozása a bútorláb gyártás miatt történt. Gergő újfajta színes lábakat akart a magyar piacra hozni, de senkinek sem kellett, és ezért kérte Attila segítségét. A BGE halljában elég sok délutánt átbeszélgettek, néha ezért nem mentek be az előadásra. „ VALAKI ÉPP MARKETINGET TANULT AZ ELŐADÁSON, MI MEG ÉPP EGY PIACBEVEZETŐ STRATÉGIÁT TERVEZTÜNK” – mondja Gergő, miszerint sikerük egy nagyon nagy kulcsa manapság a cselekvés, és hogy van egy céges szabályuk, mely alapján adat alapú döntéseket hoznak, és az csak akkor keletkezik, ha kilépsz a harctérre, nem íróasztal mögül próbálsz döntéseket hozni. A színes lábak, senkinek sem kellettek, akármivel és akármilyen módon próbálkoztak, de Gergő elámult azon, hogy a technika mit tud, Attila meg elámult azon, hogy Gergő ugyanolyan mint Ő, álmodozó.

TOP SHOP-I 100 MILLIÓ FT
Gergőnek nagyon tetszett Attila munkája, és a munkához való állása, Attilának pedig nagyon tetszett Gergő precizitása, és személyisége. Egyikőjük (Gergő) az értékesítésben volt otthon, Attila pedig a marketingben, ezért egyesítve energiájukat közös projektbe fogtak. Gergő szállítja Attilának az ügyfeleket, Attila kivitelezi a munkát, 3 osztálya lesz a cégnek: telemarketing, online marketing, és IT fejlesztések, gyorsan kockás szalvétára kiszámolták mennyi ember kell majd ehhez, nagyon pontos marketing előrejelzéseket csináltak a 20. kerületi Top Shopban 2 kanál hagymakrém evése között,
kijött, hogy az első év 100 millió lesz: +MEKKORA BIZNYIC, MÁR BE IS RENDELEM A MERCIT”- a szemükben a dollárjel mellett, ez a gondolat is megjelent.

ÁLMODJ KIRÁLYLÁNY, AHOGY A MESÉKBEN, OLY BÉKÉSEN…
„ JÓL VAN NA, MI IS VOLTUNK EGYSZER KEZDŐK, MINT MINDENKI MÁS ….” – mondja Attila, és csak gyors vonalakban a következő 1 év folytatása: call center bezárva (el sem indult), IT részleg bezárva, online marketing megyeget, a 100 milliótól pedig pontosan 95 millióra vagyunk kb. ÖSSZEGEVE:
KÁOSZ!

#2. epizód: FÓKUSZ – NA EZT MINDENKÉPP OLVASD EL!!!!!!!
„ A világtörténelemben, 100%-os biztonsággal ki merem mondani, hogy mi vagyunk azok az emberek a Földön, akinek az élet a legbrutálisabb módon tanította meg, hogy: FÓKUSZÁLJ!” – mondja Attila, félig nevetve, félig idegesen, ugyanis nagy dilemma volt náluk, hogy foglalkozzanak-e saját projektekkel vagy sem.

A dilemma okát az adta, hogy a saját projektek megadták a szabadkezűséget, nem volt ügyfél oldali számonkérés, nem egyetértések, és állandó magyarázkodás. Viszont így az összes projektet (először mindenképp) saját zsebből kellett volna finanszírozni, amihez elég tőke nem volt, de ha még lett is volna, akkor is egyik projektből folyt volna a másikba a pénz. NEM JÓ! Megpróbáltunk ezt számos projekt esetében, melyek közül több sikeres lett, de nem elég eredményes.

ÚJ AGY, ÚJ IRÁNYOK
2017 nyár elején Boros Tibor befektetőként, tulajdonosként megjelent a cégben, így már 3 különböző oldalról segítettük a Maximum Business-t, beszéltük át hosszas órákon keresztül, és építettük elméletben és gyakorlatban is. „Tibiről azt kell tudni, hogy olyanhoz ért, amit nem tanítanak sehol.” – mondja Attila, aki szerint Tibi annyira jól meglátja a dolgokat, hogy kiváló döntéshozó. Tibi magas érzelmi intelligenciával és ráláttással bír, akitől csak tanulni lehet. Tibi az értékesítő pozícióban
dolgozik, de annál sokkal több. A hármas stratégiai döntéseket nagyban befolyásolja Ő is, és a Maximum Business küldetésében vesz részt.

VISSZA A GYÖKEREKHEZ, ÉVVÉGI ROSSZ KEDV, ÉVELEJI JÓKEDV– „FIÚK, VEGYÜK EZT KOMOLYAN” –
2017 végén be kellett látnunk, hogy ez így nem megy tovább. Az év végét inkább a pesszimizmus jellemezte. „Visszagondolva nagyon kellett ez a pofon nekünk, hogy tudjuk mit kell csinálnunk” – mondja Tibi. Rájöttünk, hogy a sok saját projekt vs. az online sales-re fókuszálunk, teljesen más eredményeket hoz ki a mérleg a végén. Ekkor a Maximum Business visszatért a tevékenységéhez, azaz 100%-ban az online marketinghez, és közel fél év alatt felhúzták egy igen csak jó szintre a céget (előző évhez képest 70%-os növekedés), ami lehetőséget adott a rendszeres bevételekre, és a rendszer kiépítésének megkezdéséhez a kezdő löket került ezáltal a cégbe.

Beszéljünk a projektedről!

Dolgozz velünk

Székhelyünk

Kalocsai irodánk:

Magyarország
6300 Kalocsa Egres utca 21.

Csatlakozz Te is a Maximum Business közösségéhez!