Gyakran ismételt kérdések
Alább összeszedtük azokat a gyakran előfordulú kérdéseket, amiket tőletek kapunk!
Nincs. Csak azok a költségek jelentkeznek, amiket fentebb látsz. Ezeket pedig szigorúan tartjuk, semmi nem módosítunk előzetes egyeztetés nélkül!
Nálunk nincs ebben korlát, mint más ügynökségeknél, marketingeseknél. Ha kell 100 db-ot is készítünk. De leginkább az határozza ezt meg, hogy mennyi költünk egy hónapban. Mert a havi budgetet leosztjuk 30 nappal és akkor kijön 1 nap mennyit költhetünk. 1 db hirdetésnek min. napi 300-500 Ft-ot kell adnunk, hogy el tudjon indulni, így ez alapján tudsz becsülni. De vannak sikeres hirdetéseink ami naponta több tízezer Ft-al megy, tehát ez mindig eredményesség függő!
Bankkártyádat kell hozzáadnod a Facebook, Google rendszeréhez, amit utólagosan fokozatosan von le tőled, az előre megbeszélt összeg alapján. Fontos, hogy a Te hirdetési fiókodban dolgozunk, hogy az elvégzett munka után a Tiéd maradjon minden beállítás.
Heti szinten riportálunk és egy fontos szabály van nálunk: napi szinten nézzük a hirdetéseidet, folyamatosan ötletelünk, vizsgáljuk a weboldalad is és minden héten egyeztetünk a kampányaidról Veled. Így tudunk azonnali eredmény hozni az ügyfeleink 98%-ánál.
Induláskor célközönség kutatást csinálunk és konkurens elemzést, hogy a kampányok minél nagyobb sikerrátával indulhassanak. Majd A-tól Z-ig átvesszük tőled a fizetett hirdetéseidet és azért felelünk majd, hogy pénzt termeljenek számodra. Felállítjuk a stratégiát, hogy mit hirdessünk, mi írjuk a hirdetési szöveget, kiválasztjuk a képet, grafikázzuk és napi szinten nézzük az eredményeket, majd riportálunk neked!
A hirdetési kampányok felépítését a 32 pontos Maximum Business Sikerrecept alapján végezzük: https://maximumbusiness.hu/ugyfeleinknek/kivitelezesi-pontok/ppc/fix/ Az évek alapján, több milliárd Ft megtermelt bevétel és szakmai tapasztalat alapján összegyűjtöttük azt a kivitelezési pont listát, amivel a lehető leggyorsabban a legnagyobb eredményt tudjuk elérni.
Minden hónapban tartunk egy nagyobb ötletelést, ahol többen a csapattal átbeszélheted a fejlesztési terveket, újabb marketing eszközöket.
Kb. 1 héten belül.
- Költségkeretek és platformok konkretizálása.
- Szerződés aláírása.
- Indulási kérdéssor kitöltése.
- Facebookhoz, Googlehöz való hozzárendelés.
- Indulási hirdetési anyagot összeállítjuk és elküldjük feléd célközönséggel, hirdetési képekkel, grafikával, szövegezéssel.
- Elfogadást követően indítjuk a hirdetéseket.
Ez egy konkrétumokból és képernyőfotókból álló gyakorlati cselekvési lista, hogy mit alakíts át oldaladon, a maximális bevétel- és eredmény termelés érdekében.
Az elmúlt 600 elkészített weboldal alapján kifejlesztettünk egy 19 lépésből álló marketingpszichológiai rendszert, mellyel az általunk készített weboldalak / webáruházak 30-40%-kal több eladást tudnak elérni.