ESETTANULMÁNY
Wooww Homes
Az esettanulmány a WOOWW Homes cég egy éves Maximum Business által kezelt online facebook lead generáló kampányairól, annak stratégiájáról és az eredményeiről szól, 2022.11. – 2023.11. között.
Olvasd el, hogyan értük el mindezt!
A kampányok célja az volt, hogy igazán figyelemfelkeltő kreatív képekkel, szövegekkel és grafikai elemekkel érjük el a lehető legnagyobb számú közönséget és az űrlapkitöltést, mivel a speciális kategória (hitel, lakhatás) miatt nem lehet diszkriminálni az emberek között (érdeklődési kör, nem, kor alapján).
Így célzás szinten a helyszínek tesztelése és pontosítása mellet csak úgy tudunk célközönséget célozni, hogy a hirdetési szövegek és kreatívok olyan módon vannak megalkotva amelyek a lehető legjobban illeszkednek a célközönséghez. A lead kampányoknál teljesen máshogy kell stratégiát építeni mint az általános forgalom és konverziós kampányokhoz! Ami még nagyon fontos, hogy mindig külön költségvetéssel teszteljük a különböző hirdetéseket, hogy biztosan tudjuk az egyedi eredményeket.
A mi célközönségünk olyan főleg sokszor vállalkozó emberek akik a legfeltűnőbb és legextrémebb ajánlatokat keresik a piacon, túlnyomú többségben hitelkonstrukciós elképzeléssel. Helyszíni célzásnál ezért is részesítjük előnyben a nagyvárosokat és azoknak közvetlen agglomerációját. Mivel a tapasztalataink szerint a fenti célközönség mind a fő űzleti lehetőségek helyszínei körül élnek. Tehát ha valahol minél több pénz összpontosul, annál jobb célhely egy adott város. Természetesen a legfőbb lead forrásunk Budapest és Pest vármegye.
Mi sem bizonyítja jobban, hogy megtaláltuk az opcionális célközönségünket és sikeres a kampánystratégiánk, mint hogy 1.2 milliárd forintos forgalmat értünk el a 0-ról, csupán egy év leforgása alatt, alig 6 millió forintos költségvetéssel. Nem mellesleg minden üzletkötésük kifejezetten a hirdetésekből származtak. Jelenleg 25 építkezés zajlik, 12 már befejeződött, és 15+ konténerházat/kapszulaházat értékesítettek.
Több 10 ezer leadet generáltunk, több millió elért emberből (amely márkát is épített), kifejezetten piaci szinten is költséghatékony áron! A legolcsóbb lead-et csupán 139(!) forintos egységáron tudtuk behozni és összegében is átlagosan 300-400 Ft közötti átlagáron értünk el egy űrlapjelentkezést. Tehát akárhogy is számoljuk, itt 200-as szorzót értünk el a tavalyi évre, úgy, hogy több építkezésre már szerződve lett a tavalyi évben (2023) de csak idén (2024) fog realizálódni az ezekből fakadó nyereség.
(pár példa, a sok kampány közül)
A lent látható képek jól láthatóan figyelemfelkeltőek, modern grafikai elemeket és színeket használnak, ami segít a márka megkülönböztetésében és az ügyfelek figyelmének megragadásában. A képek összetett, sokrétű termékkínálatot és árkonstrukciót mutatnak be, így mindenki megtalálja a hozzá illő ajánlatot, mint például téglaházakat, könnyűszerkezetes épületeket, konténer- és kapszulaházakat, több méretben/árban.
Nem mellesleg országos szinten is kivételesen jó építési árat képvisel a márka, így ez tökéletesen passzol a már-már “figyelemhajhász” hirdetésekkel. Azt hirdetjük és úgy, ahogy azt a célközönség ígényli. A lehető legtöbb, legjobb és legolcsóbb űrlapkitöltés a célunk.
(pár példa, a sok kampány közül)
A lent látható szöveges tartalom szerepe különösen fontos, mivel hosszú és részletes leírásokkal pótolják a különböző landing oldalak hiányosságait, és így közvetítik az ügyfelek felé a szükséges információkat. Ez a megközelítés segít a potenciális vevők kérdéseire válaszolni és elősegíti a lead generálási folyamatot.
Az informatív szöveggel pedig azt érjük el, hogy ezáltal rengeteg komolytalan embert kiszűrünk és nem kell pénzt pazarolni a jelentkezésükre, illetve az utánkövetésükre!
(pár példa, a sok kampány közül)
Ha ezen a folyamaton átmentek, akkor utána csak pár kérdés, és már hívjuk is a jelentkezőket. Direkt egyszerű kérdések vannak, hogy gyorsan kitölthessék és véletlenül se akadjanak el a konverziós útvonalon, mivel utána a sales osztály majd intézi személyreszabottan az utánkövetést és üzletkötést.
Fontos szempont volt, hogy ha már begyűjtöttünk 1 leadet, akkor az ne menjen kárba, tehát minden nap folyamatosan keresni kell az új űrlapfeliratkozókat. CRM rendszer lett beépítve, hogy mindig a lehető leggyorsabban értesüljenek az érdeklődő jelentkezésekről.
(pár példa, a sok kampány közül)
De mi is a következő lépés? Természetesen addig növelni a leadek és üzletkötések számát, ameddig csak lehet. Azonban, ha már tudjuk a siker kulcsát, miért ne helyeznénk ezt át a német piacra? Ez a folyamat már el is kezdődött, és igazán ígéretes számokat tudtunk produkálni az első kampányokkal.
(pár példa, a sok kampány közül)
Igaz, hogy itt kicsit drágábbak a leadek a nem rég indított kampányokban, de ha ahhoz viszonyítjuk, hogy Németországban hirdetünk, egy nagyobb konkurenciával és lakossággal rendelkező országban jó kezdeti eredményeket kaptunk, tehát ez a stratégia országtól függetlenül is működik. Majd az eredményekből levonjuk a következtetést és új kreatívokat, szövegeket és kérdéseket fogunk tesztelni, a legjobbakat természetesen megtartjuk és csak finomítjuk, ahogyan a lokáció célzást is pontosítani fogjuk (ahogyan eddig is). A cél 1000-1500 Ft/német jelentkezést elérni.
Továbbá ezek mellett van a márka többi ágazata is, a WOOW Cars és a WOOWW Solar.
Egy összetett WOWW brand alatt fut minden, így a két másik ágazatban is hatalmas sikereket értünk el a fent leírt kiforrott stratégiával, igazolva a hirdetési stratégia validitását. Egy teljes éven át teszteltük mi és miért nem működött, közvéleménykutatást is végeztünk az űrlapfeliratkozók között, hogy megtudjuk, miért is fogta meg őket a hirdetés.
A márka további üzletágaiban is hasonló sikereket értünk el, itt is 10 ezer sikeres űrlapkitöltést értünk el, 600 Ft körüli átlag áron, számtalan számú szolgáltatást értékesítve. Ami nem lett volna kivitelezhető a Maximum Business által kifejlesztett marketingstratégia nélkül.
(pár példa, a sok kampány közül)
Összességében a Maximum Business sikeresen alkalmazza a vizuális és szöveges illetve célzási és üzenetátadási marketingstratégiáit, amelyek hozzájárulnak a WOOWW Homes és a brand üzleti sikeréhez, illetve piaci pozíciójának megerősítéséhez.